زندگی نامه امیر کاظمی/عکس امیر کاظمی و همسرش
زندگی نامه امیر کاظمی/عکس امیر کاظمی و همسرش
امیر کاظمی متولد ۱۹ آبان ۱۳۶۹ در تهران، بازیگر و اسکیت سوار است، دانشجوی انصرافی لیسانس رشته نمایش می باشد که قبل از بازیگری عضو تیم ملی اسکیت بود حالا ازدواج کرده و حضور موفقی در مجموعه های تلویزیونی دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،امیر کاظمی بازیگر نقش مازیار در سریال لیسانسه‌ها در تاریخ ۱۹ آبان ماه ۱۳۶۹ در تهران متولد شد. امیر کاظمی عضو یک خانواده ۴ نفره است و یک برادر کوچکتر از خود به نام آرش دارد.

امیر کاظمی یکی از بازیگرانی است که برای تحصیل در رشته نمایش وارد دانشگاه شد اما موفق به اتمام پایان دوره کارشناسی این رشته نشده و به دلیل اخراج از دانشگاه نتوانست به تحصیل ادامه دهد، قبل از بازیگری عضو تیم ملی اسکیت بود حالا ازدواج کرده و همراه همسرش در سینما و تلویزیون هستند.

آنقدر عاشق بازیگری بود که در ۸ سالگی به تنهایی برای دیدن فیلم میکس بکارگردانی داریوش مهرجویی به سینما رفت ، می گوید عاشق خسرو شکیبایی بودم.

با اسکیتی که پدر بزرگ از آلمان فرستاده بود ورزش را شروع کرد.سپس در کلاس های اسکیت ثبت نام کرد و دوره حرفه ای آنرا گذراند و در ۱۲ سالگی به تیم ملی دعوت شد اما بخاطر سختی تمرینات به قول خودش فرار کرد.

در ۱۴ سالگی وقتی برای تهیه یک گزارش محلی در مورد سریال کتابفروشی هدهد به محل فیلم برداری می رود مرضیه برومند برای سکانس پایانی سریال از او میخواهد بازی کند.

و این خوش شانسی شروعی می شود بر بازیگری او …

بعد از تجربه کوتاه در سریال هدهد در سال ۸۵ وقتی ۱۶ ساله بود برای اولین بار در فیلم کوتاه دوئت حضور پیدا کرد و در سال ۸۷ چهره اش با سریال همه بچه های من شناخته شد.

در سال ۹۴ با سریال شمعدونی بکارگردانی سروش صحت در کنار بازیگرانی چونی امیرحسین رستمی ، هوتن شکیبا و بهنام تشکر به شهرت رسید.

امیر کاظمی در سال ۱۳۹۰ وقتی ۲۱ ساله بود با مهتاب محسنی ازدواج کرد ، آشنایی این دو از حیاط دانشگاه تهران شروع و در نهایت به ازدواج ختم شد، حالا مدتی است همسرش نیز وارد کار بازیگری شده است.

مهتاب محسنی متولد ۲۴ اسفند ۱۳۶۸ در تهران ، تحصیکلرده لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر می باشد که تجربه بازی ، گریموری و صداپیشگی هم دارد

امیر کاظمی درمورد مراسم ازدواجش می گوید: از دید من و مهتاب، گرفتن عروسی کار جالبی نبود، آره عروسی نگرفتیم برای این که با خودمون گفتیم خرج عروسی را صرف خرید خونه و پس انداز کنیم

شاید باورش سخت باشد اما کل خرج مراسم برای من چیزی نزدیک به ۳۰۰ هزار تومان شد، خیلی ساده تر از اون چیزی که حتی خودم تصور می کردم

Views: 13