زندگی نامه امیریل ارجمند/عکس ارجمند و همسرش
زندگی نامه امیریل ارجمند/عکس ارجمند و همسرش
امیریل ارجمند، پسر ارشد داریوش ارجمند در سال ۱۳۵۳ چشم به جهان گشود. او استعدادهای پدر را به وضوح به ارث برده است و در زمینه های مختلف هنری سر رشته دارد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،امیریل ارجمند پسر بزرگ داریوش ارجمند است که سال ۱۳۵۳ متولد شد. داریوش ارجمند و همسرش فرشته یغمایی۱۳۵۲ با هم ازدواج کردند و در سال ۱۳۵۳ اولین فرزندشان امیریل به دنیا آمد، امیرسام فرزند دوم خانواده ارجمند سال ۵۴ متولد شد و یلدا سومین فرزند داریوش ارجمند سال ۶۲ به دنیا آمد.

امیر یل ارجمند دارای مدرک لیسانس مکانیک از دانشگاه ژنو و لیسانس تئاتر می‌باشد و در چند فیلم سینمایی حضور داشته‌است. امیریل ارجمند اولین تجربه بازیگری خود را با نمایش دندون طلا در سال ۱۳۷۸ کسب کرد و اولین فعالیت تصویری او “مسافر ری” بود که در کنار پدرش داریوش ارجمند به ایفای نقش پرداخت. او همچنین از کودکی به موسیقی علاقه داشت و در کنار بازیگری به خوانندگی و آهنگسازی نیز مشغول است.

یاسمینا باهر همسر امیریل ارجمند، بازیگر جوان متولد ۱۶ اسفند ماه ۱۳۶۸ می باشد. وی دانش آموخته رشته سینما در دانشگاه سوره است. فیلم بدون اجازه اولین تجربه سینمایی یاسمینا باهر است.

در مورد زندگی امیریل ارجمند باید گفت امیریل ارجمند در اسفند سال ۹۳ با یاسمینا باهر از بازیگران جوان کشورمان ازدواج کرد و به تازگی فرزندشان به دنیا آمده است.

امیر یل ارجمند و یاسمینا باهر که هر دو از بازیگران سینما و تلویزیون به شمار می‌روند، اسفند ۹۳ پای سفره عقد نشستند و زندگی مشترک‌ شان را شروع کردند. در طول این دوران تلاش‌ شان بر این بوده که زندگی به دور از حاشیه‌ای داشته باشند و موضوع ازدواج‌شان را رسانه‌ای نکنند.

Views: 113