زندگی نامه امیرحسین آرمان/بازیگر و خواننده
زندگی نامه امیرحسین آرمان/بازیگر و خواننده
امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده اهل ایران است. اولین تجربه بازیگری او به‌طور رسمی فیلم سینمایی ازدواج به سبک ایرانی به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۳۸۳ بود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،امیرحسین آرمان زاده ۱۴ آبان سال ۱۳۶۱ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل کشور ایران و قد اون ۱٫۸۲ می باشد. رشته تحصیلی امیرحسین در دبیرستان، تجربی بوده اما در کنکور زبان قبول شده که نرفته و به خدمت سربازی اعزام می‌شود. بعد از سربازی یک ترم روانشناسی خوانده و سپس به تحصیل در رشته طراحی دکوراسیون داخلی روی آورده است. آرمان فارغ التحصیل رشته طراحی دکوراسیون داخلی در مقطع کارشناسی است.

او ازدواج نکرده و مجرد می باشد. می گوید به عشق اعتیاد دارد اما هنوز رمز ازدواج را کشف نکرده، به نظر امیرحسین آرمان باید در سنی ازدواج کنید که عشق واقعی برای تان بوجود آمده باشد.

او می‌گوید از کودکی به دو کار علاقه داشت یکی خوانندگی و دیگری بازیگری و اکنون هر دو کار را انجام می‌دهد. او این طور تعریف می‌کند: بچه که بودم عینک آفتابی می‌زدم، یک برس را به جای میکروفن دستم می‌گرفتم و جلوی آیینه خوانندگی می‌کردم.

او وقتی به سن ۱۷-۱۸ سالگی رسید احساس کرد علاقه‌ اش به بازیگری بیشتر شده است. به‌ همین‌ دلیل تصمیم گرفت به‌صورت جدی وارد این حرفه شود. شرکت در کلاس‌ های بازیگری گام اول او در این راه بود و سپس در سال ۸۳ در یک فیلم سینمایی حاضر شد و بعد از آن ۱۱ سال طول کشید تا کاملا شناخته شود.

گفتنی است این روزها شاهد حضور امیرحسین آرمان بازیگر سینما و تلویزیون در تبلیغات یک برند پوشاک در شبکه‌­ های مختلف سیما هستیم.

امیرحسین آرمان خوانندگی را به صورت حرفه ای از سال ۱۳۸۲ با ترانه «به سوی تو» آغاز کرد و تا کنون شش ترانه را منتشر کرده است. آرمان اجراهای زنده در محافل هنری و تلویزیونی را نیز در کارنامه خود دارد که از میان آن ها می توان به اجرای زنده ترانه هایش در جشن منتقدین سینما اشاره کرد که اولین اجرای زنده در مسیر خوانندگی برای او محسوب می شود. او همچنین قطعه ترفند (تیتراژ برنامه فرمول یک) را با موسیقی امیرعلی بهادری و ترانه احمد امیرخلیلی برای برنامه علی ضیا خواند.

وی درباره کار موسیقی اینگونه تصریح کرد:« موسیقی دغدغه بسیار جدی من است و وقت زیادی را صرف آن می کنم. به نظرم علاقه باید در هر رشته ای وجود داشته باشد که به سمتش کشیده شوی.

Views: 5