زندگی نامه الناز حبیبی/حواشی ازدواج و طلاق
زندگی نامه الناز حبیبی/حواشی ازدواج و طلاق
یکی از درخشان ترین بازیگران نسل جدید سینما و تلویزیون ایران الناز حبیبی می باشد که توانست با درخشش در سریال های مختلفی مثل دردسرهای عظیم به یک چهره محبوب در این حوزه تبدیل شود که توانست در سنما نیز اثر گذار باشد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، الناز حبیبی ۲۱مرداد ماه ۱۳۶۷ در تهران و در خانواده ای ۶ نفره چشم به جهان گشود. وی که در سال های اخیر مادرش را از دست داده، ۵ خواهر و یک برادر بزرگتر از خود دارد و ته تغاری خانواده است. تمام اعضای خانواده الناز مهاجرت کرده و در کشور سوئد زندگی می کنند.

او از همان دوران کودکی به کار هنر علاقه داشته و از کودکی در زمینه تئاتر فعالیت داشته است. الناز حبیبی می گوید که کار خود را در کانون پرورش فکری نوجوانان شروع کرده است و در ادامه فعالیت هایش در فیلم های تلویزیونی و سینمایی به ایفای نقش پرداخته است.

او سال ۱۳۸۶ با سریال «روزگار غریب» و سریال «فاصله ها» سال ۱۳۸۹ چهره اش شناخته تر شد و با سریال «دردسرهای عظیم» سال ۱۳۹۳ کنار جواد عزتی به اوج شهرت رسید.

الناز حبیبی در سن ۲۴ سالگی  و در سال ۹۱ با مهدی صاحب زمانی ازدواج کرد و همسر وی در خارج از کشور اقامت داشته است. چند سالی است دیگر خبری از عکس های دو نفره الناز حبیبی با همسرش نیست بواسطه حضور همسرش در خارج از کشور مدتی شایعه طلاق این زوج به گوش می رسید که در نهایت به فراموشی سپرده شد.

Views: 24