زندگی نامه ارسلان قاسمی/بازیگر
زندگی نامه ارسلان قاسمی/بازیگر
ارسلان قاسمی متولد ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است فارغ التحصیل رشته تئاتر و مهندسی معماری می باشد که از ۸ سالگی جلوی دوربین رفت و حالا خوانندگی می کند و حضور فعالی در عرصه مدلینگ هم دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،ارسلان در یکمین روز از ماه خرداد سال ۱۳۷۴ و در بهار این سال در تهران به دنیا آمد. پدرش متولد تهران مدیر عامل یک شرکت کشتیرانی و مادرش اصالتی نیشابوری دارد که مدیر مهد کودک اسـت. وی دو خواهر با اختلاف سنی ۱۰ و ۱۲ سال بزرگتر از خودش دارد.

بهاره رهنما از دوستان صمیمی مادرش به‌شمار می‌رود که ورود ارسلان به حرفه بازیگری از طریق وی انجام شد. ارسلان قاسمی در مقطع کارشناسی رشته مهندسی معماری فارغ التحصیل شد. او که در سن ۸ سالگی بازیگری را تجربه نمود، حالا در عرصه خوانندگی و مدلینگ هم فعالیت دارد.

ارسلان در سال ۱۳۸۲ وقتی ۸ ساله بود در سریال در چشم باد بازی کرد.بعد از سریال در چشم باد ، سال ۱۳۸۳ در سریال «۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها» بازی کرد تا اینکه یکسال بعد با فیلم شام عروسی وارد سینما شد.

ارسلان قاسمیسال ۱۳۸۷ در ۱۳ سالگی نقش کودکی بنیامین را ر سریال حضرت یوسف بازی کرد سپس حضور در هوش سیاه و سریال فاصله ها در سال ۱۳۸۹ چهره اش را مشهور کرد.

ارسلان قاسمی طی چند وقت اخیر دو ترانهٔ آفرین و ای کاش را به همراه سینا دست‌خوش با تنظیم محمد جواندر خواند. وی در مصاحبه با سایت ایران کنسرت گفت دوست دارم زمینه فعالیت موسیقی ام را گسترش دهم و کارهای جدیدی را به همراه سینا و محمد عرضه کنم.

Views: 40