زندگی نامه آرش مجیدی/بازیگر
زندگی نامه آرش مجیدی/بازیگر
آرش مجیدی متولد ۷ اردیبهشت ۱۳۵۳ در آباده شیراز ، بازیگر سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد که از تئاتر به سطح اول بازیگری در قاب تلویزیون و پرده سینما رسید و همسرش نیز هنرمند است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،آرش مجیدی زاده ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۵٣ در شهر آباده، بازیگر ایرانی است. مدرک تحصیلی او کارشناسی ادبیات نمایشی است. پدرش مهندس متالوژی و کارمند ذوب آهن بخش متالوژی و مادرش آموزگار بود. فرزند نخست خانواده است، عاشق کوهنوردی است.

فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد و در استان رتبه اول تئاتر را به دست آورد.

مجیدی با سریال رستگاران سال ۸۷ در نقش یک پلیس چهره شد و همچنین با ایفای نقش در سریال زیر هشت در سال ۸۹ ساخته سیروس مقدم نشان داد که از استعداد بالایی برخوردار است، می گوید ؛ من به منظور لذت بردن از بازی و بازیگری وارد این حرفه شده ام.

آرش مجیدی در سال ۱۳۸۳ با میلیشیا مهدی نژاد ازدواج کرد که ده سال بعد یعنی در سال ۱۳۹۳ صاحب یک دختر بنام میشا می شوند. نام دخترش را آرش انتخاب کرده. آرش مجیدی و میلیشیا مهدی نژاد در سریال جراحت با هم همبازی بودند.

آرش مجیدی فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد. اما در سال ۱۳۷۷ با بازی در فیلم سینمایی شوکران در کنار فریبرز عرب نیا وارد سینما شد و البته در سال ۱۳۸۳ با سریال من یک مستاجرم در نقش نوری نام خود را بر سر زبان ها انداخت. 

Views: 80