راه های برون شهری کهگیلویه و بویراحمد باز است
راه های برون شهری کهگیلویه و بویراحمد باز است
مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بارندگی های شب گذشته تاکنون در استان، گفت: همه راه های برون شهری استان باز است و ریزش جزئی در ۲ نقطه جاده پاتاوه -دهدشت در کمترین زمان برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،علیرضا نیکروز روز جمعه اظهار کرد: اگرچه در شب گذشته تاکنون به صورت مستمر بارندگی داشتیم اما همه راههای شهری و روستایی استان باز است البته حد فاصله “زنگوا” تا “لوداب” در مسیر ارتباطی پاتاوه-دهدشت ریزش جزئی اتفاق افتاد که با آمادگی راهداری فوری برطرف شد و هم اکنون نیروهای راهداری در سراسر استان آماده باش کامل هستند.

نیکروز با اشاره به گزارش های دریافتی هواشناسی گفت: بعدازظهر امروز (جمعه) ورزش باد تند و رعد و برق داریم که نیازمند توجه و مراقبت های لازم را دارد.

وی تاکید کرد: کوهنوران ما از هر گونه صعود خوددداری کنند، ساکنان منازل از رفتن به پشت بام ها پرهیز کنند و عشایر مراقبت های لازم برای پیشگیری از آسیب های رعد و برق را داشته باشند.

وی از برخی از افراد که به صورت بی احتیاطی در حاشیه رودخانه ها تصویربرداری یا مستقر می شوند گلایه کرد و هشدار دارد با طغیان و خروشان بودن روخانه ها احتمال ریزش حاشیه های رودخانه و سقوط افراد وجود دارد که باید از این کار پرهیز کنند.

Views: 2