دنیا در تبریز روی سر سیامک نعمتی خراب شد
دنیا در تبریز روی سر سیامک نعمتی خراب شد
در حالی که تراکتور برای به تساوی کشاندن بازی امیدوار شده بود یک پنالتی برای حریف اماراتی کار را برای میزبان به پایان رساند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ورزش سه ، تراکتور دقایق زیادی برای جبران گلی که در نیمه اول دریافت کرده بود حمله و تلاش کرد اما هرچه زد به در بسته خورد تا حریف گل دوم را هم بزند.

با این حال تراکتور بلافاصله گل خورده را با پاس عالی آلوز و ضربه سر هاشم نژاد جبران کرد تا هواداران تبریزی بار دیگر امیدوار شوند.

در حالی که بازیکنان الشارجه پس از دریافت گل برای سپری شدن زمان بازی به سود خود، توپ را به کناره‌های زمین تراکتور برده بود، یک نفوذ به محوطه و برخوردی کوچک کافی بود تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد.

سیامک نعمتی که برای برگرداندن ورق بازی در دقیقه ۷۲ جاینزین صفا هادی شده بود با یک بی احتیاطی در محوطه برای توپگیری از صالح الحسن پنالتی داد تا کایو به راحتی برای سومین بار دروازه حریف را فرو بریزد.نعمتی با پرسپولیس در آسیا روزهای بسیار خوبی را سپری کرده بود و گل‌های مهمی در این تورنمنت به ثمر رسانده بود اما این بار با تراکتور حذف در پلی آف را تجربه کرد و مقابل حریف نیز پنالتی داد.

Views: 2

  • منبع خبر : ورزش سه