خدمات دولت رئیسی در کهگیلویه بزرگ به روایت معاون استاندار
خدمات دولت رئیسی در کهگیلویه بزرگ به روایت معاون استاندار
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شهرستان کهگیلویه به خصوص شهر دهدشت به خاطر تأمین زمین بیش از ۱۲۰۰ واحد کلنگ زنی و یک هزار و ۱۰ واحد در حال ساخت داریم که با پیشرفت فیزیکی متفاوت بالای ۲۰ تا ۶۰ درصد در حال اجرا هستند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، علی محمد روستا در حاشیه افتتاحیه و کلنگ زنی پروژه های شهرستان کهگیلویه گفت: امروز با حضور وزیر جهاد کشاورزی سد کوهبرد کهگیلویه افتتاح شد. 

وی از کلنگ زنی بیش از ۱۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن و اهدا ۲۲۰ قطعه زمین به ۴۴۰ فرد اقشار ویژه طرح مسکن خبر داد.

روستا از افزون بر ۳۵۰ پروژه ریز، متوسط و کلان که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در دهه ایام الله دهه فجر کلنگ زنی و افتتاح خواهند شد خبر داد. 

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان کهگیلویه بیش از ۵۷۰ میلیارد تومان افتتاح طرح و قریب به یک هزار ۶۰۰ میلیارد تومان کلنگ زنی وجود دارد.

روستا تصریح کرد: امید است که افتتاح این پروژه ها رونق بیش از پیش به توسعه اقتصادی، گردشگری و صنعت شهرستان کهگیلویه تزریق کند‌. 

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان کهگیلویه به خصوص شهر دهدشت به خاطر تأمین زمین بیش از ۱۲۰۰ واحد کلنگ زنی و یک هزار و ۱۰ واحد در حال ساخت داریم که با پیشرفت فیزیکی متفاوت بالای ۲۰ تا ۶۰ درصد در حال اجرا هستند.

Views: 5