جانشین دخیا همبازی آزمون شد
جانشین دخیا همبازی آزمون شد
دروازه بان منچستریونایتد برای حضور در لورکوزن در تست پزشکی شرکت کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ورزش سه ، ماتی کوار سنگربان منچستریونایتد قرار است به تیم بایرلورکوزن که امسال در لیگ اروپا شرکت می کند، ملحق شود.

بایرلورکوزن معمولاً درطول سال‌های فعالیت خود به‌دنبال این بوده است که گلرهای جوان و آینده‌دار را خریداری نماید. در همین راستا، مدیران لورکوزن قصد دارند تا ماتی کوار سنگربان تیم منچستریونایتد را با مبلغ ۹ میلیون یورو به‌همراه آپشن خریداری نمایند. این دروازه‌بان ۲۳ ساله که سال گذشته به‌طور قرضی در تیم اسپارتا پراگ چک بازی کرد و موفق شد با این تیم به عنوان قهرمانی برسد، امروز در لورکوزن حاضر شد تا معاینات پزشکی را پشت سر بگذارد.

با خرید کوار، دیگر خیال لورکوزنی‌ها از پیدا کردن نسخه جدیدی از رنه آدلر سنگربان سال‌های نه چندان دور خود راحت می‌شود و آن‌ها قصد دارند که در یک پروسه بلندمدت کوار را شماره یک لورکوزن نمایند.

اما سؤالی که اینجا پیش می‌آید، این است که ژابی آلونسو چه زمانی قرار است که کوار را به‌عنوان جانشین لوکاس هرادسکی کاپیتان تیم ملی فنلاند و لورکوزن درون ترکیب جای دهد. آنچه که مشخص است این است که لورکوزنی‌ها به‌روی کومار بیشتر از یک سنگربان شماره دو حساب باز کرده‌اند؛ چون اصلاً برای آن‌ها منطقی نیست که مبلغ ۹ میلیون یورو را در ازای یک دروازه‌بان نیمکت‌نشین بپردازند.

Views: 0

  • منبع خبر : ورزش سه