ثبت‌نام نهایی ۴۵ نفر برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد
ثبت‌نام نهایی ۴۵ نفر برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۴۵ نفر در استان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، سید جواد هاشمی‌مهر در جمع خبرنگاران از ثبت‌نام قطعی ۴۵ نفر در استان خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۲۲ نفر در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، ۱۳ نفر در حوزه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی و ۱۰ نفر در حوزه گچساران و باشت ثبت‌نام کردند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از این تعداد یک نفر خانم و بقیه آقا هستند، افزود: یک زوج در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا و مارگون ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه یک نفر از نمایندگان فعلی در انتخابات ثبت‌نام خود را نهایی کردند، گفت: یک نفر از نماینده ادوار مجلس در بویراحمد و دنا و مارگون و یکی از شخصیت‌های برجسته در این حوزه انتخابیه ثبت‌نام خود را نهایی کردند، در حوزه انتخابیه گچساران و باشت افراد شاخصی نیز نام نویسی کردند.

این مسوول خاطرنشان کرد: ثبت‌نام نهایی متقاضیان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۸ سوم آبان ماه ادامه دارد و امکان تمدید آن وجود ندارد.

Views: 1