تفاوت رسم و آیین یهودیت با صهیونیست
تفاوت رسم و آیین یهودیت با صهیونیست
سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه موضوع یهودیت و صهیونیست دو مقوله کاملا از هم جداست و نسل کشی غزه توسط هر انسان آزاده ای محکوم شده است، گفت: براساس آیات قرآن و تفسیر برخی از بزرگان و مفسرین کلام خداوند، حضرت ابراهیم (ع) نه یهودی و نه نصرانی بلکه مسلمان یکتاپرست بود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، حجت الاسلام غلامرضا عادل با اشاره به برخی آیات در خصوص قوم یهود و آنچه بر پیامبر اکرم (ص) گذشت و نیز با تاکید بر اینکه تمامی انبیاء، مردم را به یکتاپرستی دعوت می کردند، اظهار داشت: در این ارتباط مفسرین، شرح هایی را پیرامون این آیات بیان کرده اند اما موضوع رسم و آیین یهودیت کلا با بحث صهیونیست دو مقوله کاملا جدای از هم است. زیرا صهیونیست با هیچ عقل و منطقی سازگار نیست. یهودی ها به رسم، آیین و عملکرد صهیونیست ها اعتراض داشته و رفتار و عملکرد آنها را قبول ندارند.

کودک کشی صهیونیست ها در جهان مثال زدنی است

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: امروزه در هرجای دنیا بحث ظلم و استکبار با پشتوانه صهیونیست اتفاق می افتد که نمونه بارز آن کودک کشی است که در غزه رخ می دهد.
عادل با تاکید بر اینکه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در نسل کشی غزه توسط هر انسان آزاده ای محکوم شده است، اظهار داشت: در این ارتباط مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شروع جنایات رژیم صهیونیستی در کودک کشی غزه آن را محکوم و موضع خود را اعلام کرده است.

وی با اشاره فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی براینکه فلسطین برای همه فلسطینی ها است، گفت: رژیم غاصب نمی تواند به بهانه حکومت کردن مسلمانان و ساکنان اصلی این منطقه را از کشورشان بیرون کند.
سخنگوی سازمان اوقاف با ارائه درود و سلام به شهدای مقاومت و محکومیت حرکت ظالمانه رژیم غاصب صهیونیستی، ادامه داد: انشالله بر اساس وعده الهی که در قرآن آمده مقاومت به نتیجه خواهد رسید.
عادل در پاسخ به این سوال که پیام شما به عنوان سخنگوی یک نهاد مردمی در این خصوص چیست، اظهار داشت: طبیعتا مواضع کلان سیاسی کشور درخصوص جبهه مقاومت و مردم غزه مشخص است که همواره در دستور کار دولت جمهوری اسلامی ایران بوده و هست و از بیان آن نیز در هیچ زمانی ابایی نداشته و نداریم.
وی گفت: اتفاقات اخیر نشان دهنده قدرت پوشالی رژیم غاصب است که برای خودش متصور شده بود و سبب انگیزه هرچه بیشتر برای جبهه مقاومت شد که ان شاءالله نابودی اسراییل و پیروزی مقاومت قطعی است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در پاسخ به این سوال که چرا برخی افراد به خصوص دنیای استکبار در فضای مجازی به دنبال وصل یهودیت به جنایات رژیم صهیونیستی هستند، گفت: تمامی کسانی که از رژیم صهیونیستی دفاع می کنند حتی اگر به ظاهر مسلمان نیز باشند، مسیری اشتباهی را طی می کنند.

Views: 1