تحول در حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد با اختصاص اعتبارات سفر دولت
تحول در حوزه بهداشت و درمان کهگیلویه و بویراحمد با اختصاص اعتبارات سفر دولت
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش‌ از یک هزار میلیارد تومان در سفر دور دوم دولت به حوزه بهداشت و درمان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، سید علی احمدزاده با حضور در بیمارستان شهید جلیل یاسوج با پزشکان و پرستاران به گفت‌وگو پرداخت و از خدمات آنها تجلیل کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت فرا رسیدن دهه اول فاطمیه افزود: در سفر دور دوم دولت به استان از حوزه بهداشت و درمان غافل نشدیم و بیش از یک هزار میلیارد تومان برای بیمارستان، درمانگاه ها و سایر زیرساخت ها اختصاص یافت.

وی بیان کرد: با اختصاص اعتبارات استانی و اعتبارات از سایر ردیف‌ها، مبلغ اختصاص یافته به حوزه پزشکی افزایش چشم‌گیری خواهد یافت که می‌تواند تحولی خوبی در این حوزه ایجاد کند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کادر بهداشت و درمان استان در ایام بیماری کرونا زحمات زیادی متحمل شدند و روزهای سختی را به دلیل ویروس منحوس کرونا پشت سر گذاشتیم.

احمدزاده عنوان کرد: پزشکان و پرستاران زیادی به دلیل ابتلا به کرونا به شهادت رسیدند و دکتر زارعی تنها شهید حوزه سلامت کهگیلویه و بویراحمد است که قدردان تمام زحمات و تلاش‌های کادر درمان هستیم.

همچنین سعید جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد زیادی از کادر درمان استان به سن بازنشستگی رسیده‌اند و در حوزه‌های مختلف نیازمند جذب نیرو هستیم.

وی یکی از چالش‌های اصلی پرستاران استان را آسیب‌های فیزیکی همراهان بیمار دانست و گفت: در این زمینه تعداد زیادی از پرستاران استان مصدوم و زخمی شدند.

گفتنی است؛ استاندار با اهداء شاخص گل از زحمات کادر بهداشت و درمان بیمارستان شهید جلیل یاسوج قدردانی کرد.

Views: 1