بیت کوین همچنان زیر ۲۶ هزار دلار
بیت کوین همچنان زیر ۲۶ هزار دلار
باوجود افزایش نسبی قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته، اما قیمت این ارز هنوز زیر 26 هزار دلار است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی، قیمت بیت کوین ۰.۴۴ درصد افزایش یافت، اما نتوانست ۲۶ هزار دلار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ فتح کند.

بر همین اساس هر بیت کوین در بازار جهانی ۲۵ هزار و ۹۳۴ دلار در حال خرید و فروش شدن است که نسبت به ۷ روز گذشته حدود ۰.۵ درصد کاهش یافته است.

ارزش کل بازار جهانی بیت کوین هم به ۵۰۵ میلیارد دلار رسیده و در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۷ هزار بیت کوین به ارزش حدود ۸ میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده است.

تعداد کل بیت‌کوین‌های موجود در جهان هم امروز از ۱۹ میلیون و ۴۷۵ هزار عدد عبور کرد.

قیمت دیگر ارزهای مجازی اما تغییر چندانی نداشت و اتریوم با تغییر بسیار کم نسبت به دیروز با قیمت ۱۶۳۳ دلار در حال دست به دست شدن است. قیمت ریپل یک درصد رشد کرد و به ۵۰ سنت رسید. با این وجود اما، ریپل در ۷ روز گذشته حدود ۵ درصد از ارزش خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از دست داده است.

دوج کوین هم امروز ۰.۰۶۳ دلار در هر واحد خرید و فروش شد که نسبت به دیروز تغییر زیادی نداشته است.

به‌طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته ارزش بازار جهانی ارزهای مجازی ۰.۲۵ درصد رشد کرده و به ۱۰۴۰ میلیارد دلار رسیده است. با این وجود اما، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹ میلیارد دلار در این بازار پول  جابجا شده که نسبت به دیروز آن ۴۴ درصد کمتر بوده است.

Views: 1