بیانیه  اداره کل اوقاف وامورخیریه کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز جهانی قدس
بیانیه  اداره کل اوقاف وامورخیریه کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت روز جهانی قدس

روابط عمومی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور بیانیه ای، از مردم برای شرکت در راهپیمایی روزجهانی قدس دعوت کرد.

روابط عمومی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان کهگیلویه وبویراحمد با صدور بیانیه ای، از مردم برای شرکت در راهپیمایی روزجهانی قدس دعوت کرد.

متن این بیانه به این شرح است:

فلسطین به توفیق الهی و باذن الله تعالی از دست دشمنان خلاص خواهد شد، بیت المقدس پایتخت فلسطین است و آمریکا و بزرگ تر از آمریکا و کوچک تر از آمریکا و اذناب آمریکا، در قبال حقیقت و سنت الهی در مورد فلسطین، هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.
(مقام معظم رهبری )

روز قدس، یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، روز فریاد جوانان غیور امت اسلام بر ضد استکبار و غاصبان سرزمین اسلامى است.
پیام روز قدس، محو اسرائیل از منطقه است. پیام روز قدس این است که مسلمانان تا نابودى اسرائیل دست از مبارزه و جهاد بر نمى‌دارند و آماده هر نوع قربانى هستند. بر همین اساس است که امام راحل عظیم الشأنمان فرمودند: اسرائیل بایستى از صحنه روزگار محو بشود»
جمعه پایانی ماه ضیافت الهی و بهار نزول قرآن با تدبیر حکیمانه معمار بزرگ انقلاب اسلامی به نام روز جهانی قدس نامگذاری شده است تا در این روز مسلمین، آزادی‌خواهان و مستضعفین جهان حمایت ابدی ،همبستگی، غیرت وتعهد خویش را با مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند.
«روز جهانی قدس » مصداق بارز کلام وحی است که می‌فرمایند:« اگر در راه دین از شما یاری طلبیدند بر شما واجب است که آنها را یاری کنید» .
امروز اهمیت گرامیداشت روز قدس بیشتر از همیشه بوده و جهان اسلام و مجامع اسلامی باید قدرتمندانه تر از گذشته به یاری مردم مقاوم و مظلوم فلسطین بشتابند.
قدس و مردمان این دیار و همه آنانی که از موطن آباء و اجدادی‌شان رانده شده‌اند زنده و پاینده‌اند.
بیت‌المقدس متعلق به جهان اسلام و ملت فلسطین است و غاصبان صهیونیست مهمانان ناخوانده سرزمین‌های اشغالی هستند.
کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه در استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط حساس کنونی در منطقه خاورمیانه، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار وحشیانه مردم بی دفاع فلسطین و اقدام آمریکای جنایتکار در انتقال نامشروع سفارتخانه خود از تل آویو به بیت المقدس و با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همگام و همصدا با مردم شجاع و غیرتمند این دیار و امت خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس شرکت نموده و با مشت های گره کرده خود شعار <<مرگ بر اسرائیل، مرگ برآمریکا و مرگ بر آل سعود>> را سرخواهیم داد و از آحاد مردم انقلابی روزه دار و همیشه درصحنه استان نیز دعوت می کنیم تا در یاری از مظلومان همچون گذشته با الهام گرفتن از آموزه‌های مترقی اسلام، با وحدت و انسجام با گام‌های استوار و فریادرسای خود، «آزادی قدس شریف» را فریاد بزنند.
به امید رهایی کامل قدس عزیز و پیروزی مستضعفین بر مستکبرین عالم. إن شاءاللَّه.

روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

Visits: 16