برگزاری همایش یاوران وقف به مناسبت هفته وقف در بقعه متبرکه امامزاده آقامیر علیه السلام شهر دهدشت
برگزاری همایش یاوران وقف به مناسبت هفته وقف در بقعه متبرکه امامزاده آقامیر علیه السلام شهر دهدشت
همایش یاوران وقف به مناسبت هفته وقف با حضور حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در بقعه متبرکه امامزاده آقامیر علیه السلام شهر دهدشت شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، حسین نادریان نسب رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های گهگیلویه وچرام گفت: به منظور احترام به مقام واقفین خیراندیش، همایشی با موضوع یاوران وقف با حضور حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد و حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان ،فرمانده محترم بسیج شهرستان کهگیلویه و معاونین ادارات ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی ، هیات امناء بقاع متبرکه و امام‌زادگان شهرستان‌های کهگیلویه و چرام و لنده در بقعه متبرکه امام‌زاده آقامیر علیه السلام شهر دهدشت برگزار شد.

حسین نادریان نسب در ادامه افزود:بعد از تلاوت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی تعداد هشت نفر از هیات امناهای بقاع متبرکه و امامزادگان به نمایندگی از دیگر هیات امناء عملکرد و مشکلات خود را بیان کردند.

حسین نادریان نسب گفت:در ادامه همایش یاوران وقف در شهر دهدشت، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد که سخنران جلسه بود ضمن تبریک هفته وقف به شرکت کنندگان در همایش ضمن پاسخ به سوالات هیأت امنا به اهمیت وقف در اسلام پرداخت.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در همایش یاوران وقف گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در سه محور اصلی تولیت و مدیریت امامزادگان(ع)برنامه های قرانی و مدیریت و تولیت موقوفات بصورت کلی فعالیت می کند.

رئیس اداره اوقاف شهرستان‌های کهگیلویه و چرام در پایان افزود: در انتهای همایش یاوران وقف از خیرین، واقفین بقعه ساز و نایب قهرمانان نونهال المپیاد استعدادهای برتر کشتی فرنگی کشور در شهرستان کهگیلویه با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.

Views: 15