ارائه خدمات آفلاین در ۲۴۵۰ پمپ‌ بنزین‌ و ‌عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی‌ در برخی جایگاه‌‌ها‌
ارائه خدمات آفلاین در ۲۴۵۰ پمپ‌ بنزین‌ و ‌عرضه بنزین ۱۵۰۰ تومانی‌ در برخی جایگاه‌‌ها‌
معاون وزیر نفت گفت: بعد از حمله سایبری صبح امروز، با تلاش متخصصان تاکنون 2450 جایگاه سوخت فعالیت آفلاین خود را از سر گرفته‌اند و یک جایگاه نیز به صورت پایلوت با کارت، بنزین 1500 تومانی در دسترس مردم قرار می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، جلیل سالاری، معاون وزیر نفت در برنامه خبری صداوسیما با اشاره به اینکه ۴۲۰۰ جایگاه سوخت‌رسانی در سطح کشور داریم، اظهارداشت: حمله سایبری همه ۴۲۰۰ جایگاه را هدف گرفت اما ۶۰ درصد از جایگاه‌های سوخت دچار اختلال در روند خدمت‌رسانی شد.

معاون وزیر نفت گفت: هم اکنون ۲۴۵۰ جایگاه به صورت آفلاین به مردم خدمت‌رسانی می‌کند و تا ۲ ساعت آینده ۱۷۵۰ جایگاه دیگر نیز در مسیر خدمت رسانی قرار می‌گیرند.

وی افزود: برای یک جایگاه در تهران به صورت پایلوت امکان تامین سوخت ۱۵۰۰ تومنی با کارت را با هماهنگی با سازمان پدافند غیرعامل فراهم کردیم و مابقی جایگاه‌ها به صورت آفلاین خدمت‌رسانی دارند.

سالاری بیان کرد: تاریخ دقیق حمله سایبری از ساعت ۹ صبح امروز بوده است و بلافاصله اقدامات برای توقف سطح تخریب انجام شد.

صبح امروز همزمان با بروز اختلال در سیستم سوخت‌رسانی جایگاه‌های بنزین به دلیل حمله سایبری، فرایند خدمت‌رسانی به مردم ساعاتی کوتاه دچار اختلال‌ شد اما بلافاصله با تلاش متخصصان، سامانه سوخت‌رسانی آفلاین جایگاه‌‌های سوخت کشور فعال شد.‌

Views: 2