احتمال جدایی خرید پر سر و صدای الاتحاد
احتمال جدایی خرید پر سر و صدای الاتحاد
باشگاه الاتحاد قصد دارد تا ژوائو ژوتا، بازیکن جدید خود را به تیم دیگری قرض بدهد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ورزش سه ، یکی از خریدهای پر سر و صدای الاتحاد در بازار نقل و انتقالات تابستانی، به خدمت گرفتن ژوائو ژوتا، ستاره جوان و ۲۴ ساله سلتیک بود. این بازیکن که با هزینه های زیاد به عربستان آمد، حالا ممکن است از این تیم جدا شود.

رسانه سعودی اسپورت نوشت که در یک شگفتی بزرگ، مسئولین الاتحاد در حال بررسی شرایط قرض دادن ژوائو ژوتا هستند به این امید که او با کسب تجربه بیشتر و پیشرفت فنی، در آینده به این تیم بازگردد.

پس از شکست الاتحاد در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملک سلمان برابر الهلال، بسیاری از هواداران تیم نونو اسپریتو سانتو به انتقاد از عملکرد ژوتا پرداخته و مدعی هستند که او در این مسابقات درخشان ظاهر نشده است.

سعودی اسپورت نوشته است که مسئولان الاتحاد به دنبال کنار گذاشتن ژوتا در همین نقل و انتقالات تابستانی هستند، در حالی که نونو سانتو، سرمربی تیم، اصرار دارد که این بازیکن را در تیم خود نگه دارد و در دیدارهای بعدی، به وی فرصت بیشتری برای درخشش بدهد.

در ساعات اخیر خبرهای زیادی مبنی بر تمایل الاتحاد برای تقویت پست وینگر چپ با کنار گذاشتن ژوتا و جذب محمد صلاح منتشر شده است و حتی این تیم، پیشنهادی به مبلغ ۶۰ میلیون یورو را به لیورپول ارائه کرده که این مسئله با مخالفت باشگاه انگلیسی و شخص صلاح روبرو شده است.

Views: 1

  • منبع خبر : ورزش سه