زندگی نامه بهرام افشاری/قدبلند ترین بازیگر سینما
زندگی نامه بهرام افشاری/قدبلند ترین بازیگر سینما
بهرام افشاری، بازیگر قد بلند و خاص سینما و تلویزیون در سال ۱۳۶۶ در شهر همدان چشم به دنیا آمد؛ بهرام افشاری بازیگری را به طور حرفه ای از کلاس های بازیگری استاد سمندریان شروع کرد. وی در سال ۸۸ به تهران آمد و به طور جدی وارد تئاتر شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،بهرام افشاری متولد ۶ خرداد ۱۳۶۶ در همدان، بازیگر سینما و تلویزیون است، در سن دو سالگی پدر و مادرش از هم جدا شده و او نزد پدرش بزرگ شد و تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را نیز در همان شهر همدان پشت سرگذاشت،

دانش آموخته رشته ساخت و تولید از هنرستان و لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از تئاتر شروع کرد و با سریال «پایتخت» به اوج شهرت رسید.

بهرام افشاری از همان کودکی به فیلم و سریال علاقه داشت و به همین دلیل خیلی زود کار بازیگری را در تئاتر شهر همدان آغاز کرد. افشاری برای پیشرفت در این زمینه در سن ۲۲ سالگی به تهران مهاجرت کرد و یکی از شاگردان برجسته مرحوم استاد سمندریان شد. او تا کنون توانسته در بهترین سالن‌های تئاتر کشور نمایش اجرا کند. باید به این نکته اشاره کرد که به دلیل قد بلندی که دارد، به او لقب قد بلندترین بازیگر سینما و تلویزیون را داده‌اند.

افشاری تا کنون توانسته توانمندی خود در رشته بازیگری را با ایفای نقش در شخصیت‌های مختلف ثابت کند. او از سال ۱۳۸۲ بازیگری و تئاتر را به صورت حرفه‌ای شروع کرد و تا کنون در بیش از ۳۰ تئاتر موفق حضور داشته است. وی همچنین با بازی در فیلم سینمایی عصبانی نیستم محصول سال ۱۳۹۲ به کارگردانی رضا درمیشیان، وارد سینما شد و پس از آن توانست پیشنهادهایی مانند ایران برگر محصول سال ۱۳۹۳، کارگر ساده نیازمندیم محصول سال ۱۳۹۴، لانتوری محصول سال ۱۳۹۴ و رحمان ۱۴۰۰ محصول سال ۱۳۹۷ را دریافت کند. او با بازی در این فیلم‌ها استعداد خود در بازیگری را ثابت کرد.

مصاحبه‌های زیادی با این بازیگر شده است یکی از قابل توجه‌ترین آنها اشاره به قد بلند بهرام افشاری است. قد بهرام افشاری ۱۹۸ سانتی متر است. او درباره این ویژگی خاص خود و چالش‌های مربوط به آن در زمینه بازیگری می‌گوید:

اوایل به خاطر قدم ناراحت بودم چون باعث می‌شد که بعضی از نقش‌ها از من گرفته شوند و علت آن اعتقاد کارگردان به عدم تناسب فیزیکی با نقش مقابلم بود. اما الان به سلیقه کارگردان‌ها احترام می‌گذارم و اگر از دیدگاه خودم بگویم حس می‌کنم این فیزیک بدنی یک امتیاز برای من است.

شاید این قد برای هر نقشی خوب نباشد اما خودم هم علاقه‌ای ندارم که دائماً در همه سریال‌ها و شبکه‌های تلویزیونی ظاهر شوم. این ویژگی باعث می‌شود تا نقش‌های خاص به من پیشنهاد شود که متفاوت از کارهای عامیانه است. مثل نقش‌هایم در سریال‌های پایتخت، لانتوری، کارگر ساده و علی البدل که با مقایسه آنها به تفاوتشان پی می‌برید.

Visits: 48