تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۱۷ ۲۳:۵۸ |
کد خبر: ۳۹۰۴۳۸

اولین تفاهم نامه در دومین فن بازار تهران منعقد شد

استفاده از آسفالت الیافی و بتن الیافی در شهرداری منطقه ۱۵

 

به گزارش پایگاه خبری شباویز، به نقل از ستاد خبری دومین فن بازار تخصصی مدیریت شهری و نمایشگاه فناوری های نوین ، مسعود میرزایی با اعلام  این خبر گفت:حضور مناطق مختلف شهرداری در این نمایشگاه باعث می شود که دستیابی به تکنولوژیهای نوین برای ارائه خدمات مناسب در حوزه مدیریت شهری آسان تر شود.او در ادامه افزود: با آگاهی از مزایای تکنولوژی ارائه شده توسط یکی از شرکت های دانش بنیان شرکت کننده در نمایشگاه به این نتیجه رسیدیم که با انعقاد این قرارداد هم صرفه جویی در هزینه های طرح های عمرانی و شهرسازی منطقه حاصل می شود و هم کیفیت خدمات ارائه شده بسیار مطلوبتر از گذشته و بادوام تر خواهد بود. از این رو با شرکت دانش رویان یکتا ماندگار برای استفاده از تکنولوژی های آسفالت الیافی و بتن الیافی در طرح های شهرداری منطقه 15 تهران قراردادی را منعقد کردیم.مدیرعامل شرکت دانش رویان یکتا ماندگار، در این باره به خبرنگار ما گفت: آسفالت الیافی جدیدترین تکنولوژی روز دنیا برای افزایش مقاومت و طول عمر آسفالت است که شرکت ما این خدمات را ارائه می دهد. در عین حال بتن الیافی روشی جدید در جهت حذف میلگرد در ساخت محوطه ها و انواع قطعات پیش ساخته است.یوسف ثمین در ادامه افزود: با استفاده از آسفالت الیافی می توان ضخامت آسفالت معابر را تا 30 درصد کاهش داد و در عین حال حدود 10 درصد در اجرای روکش های آسفالتی صرفه جویی اولیه اعمال کرد و تا 50 درصد بر طول عمر این طرح ها نسبت به آسفالت معمولی افزود.او در ادامه خاطرنشان کرد: در صورت استفاده از بتن الیافی هم با حذف استفاده از میلگرد، حدود 10 درصد کاهش هزینه اولیه خواهیم داشت در حالیکه استفاده از آن به علت مسلح شدن سه بعدی این محصول نسبت به میلگرد، طول عمر 2 برابری را برای سازه هایی که از این محصول استفاده کرده اند شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به ارزش های جانبی استفاده از محصولات و تکنولوژ ی های ارائه شده این شرکت، گفت: یکی از اساسی ترین دلایل گسترش استفاده از بتن الیافی در ساختمانها، حذف خطرات حمل و نقل میلگرد توسط کارگران در ارتفاع است. از آنجا که بتن الیافی در همان مرحله تولید مسلح شده است، برای افزایش سطح ایمنی کار و کارگران بسیار مناسب است.ثمین از طرح هایی که تا به حال از این تکنولوژی استفاده کرده اند نام برد و افزود: در حال حاضر برای پوشش سطح محور کرج – چالوس به طول 70 کیلومتر از تکنولوژی آسفالت نیمه گرم الیافی استفاده کرده اند. شهرداری منطقه 8 تهران هم برای تکمیل پایانه علم و صنعت ار هر دو تکنولوژی آسفالت نیمه گرم الیافی و بتن الیافی  استفاده می کند. استفاده از آسفالت نیمه گرم الیافی برای پوشش خطوط BRT  منطقه هشت نیز استفاده می شود. همچنین معاونت عمرانی شهرداری تهران نیز برای پوشش خطوط BRT  استفاده از تکنولوژی آسفالت نیمه گرم الیافی را در دست اقدام دارد.

دانلود فایل مرتبط با خبر :
Share
ارسال نظر
نام و نام خانوادگی :(اختیاری)پست الکترونیک :(اختیاری)
نظر شما :    
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید:
= ۱۱ + ۴ ارسال
390438
نظرات
۰۸:۱۵
 ساعت -
یکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
سعیداکبری
0
0
پاسخ به این نظر
سعیداکبری  
۰۸:۱۵
 ساعت - 
یکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
درود بر..............
نام و نام خانوادگی :
پست الکترونیک :
نظر شما :    
لطفا حاصل عبارت زیر را در باکس روبرو وارد کنید :
= ۱۱ + ۴ ارسال
  • درود بر..............