نویسنده کتاب پایی که جا ماند | حاج قاسم نسخه مقاومت را به جهان عرضه کرد
نویسنده کتاب پایی که جا ماند | حاج قاسم نسخه مقاومت را به جهان عرضه کرد

نویسنده کتاب پایی که جا ماند گفت: حاج قاسم نسخه مقاومت را به جهان عرضه کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس، سید ناصر حسینی عصر امروز در مراسم بزرگداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی که در مسجد فاطمه زهرا (س) در منطقه بهارستان برگزار شد، اظهار کرد: سردار سلیمانی اسطوره مقاومت و پایداری بودند.

وی با اشاره به شنیدن خبر شهادت این سردار دلها در روز جمعه گذشته گفت:  از روز جمعه‌ای که گذشت تاریخ به دو بخش تقسیم شد  یک بخش به دوره قبل از شهادت حاج قاسم و بخش دوم از شهادت حاج قاسم است.

نویسنده کتاب پایی که جا ماند ادامه  داد: قبل از شهادت حاج قاسم می‌شود حرف‌های زیادی گفت که اینکه جبهه مقاومت و جریان مقاومت به این شکلی که امروز در دنیا وجود دارد، نبود و این که کسی راهبرد مقاومت را فراتر از مرزها می‌برد و هم یک فرمانده میدانی است که در مقابل داعش و یک هم دیپلمات برجسته ای است که می‌تواند در مذاکره با بالاترین مقام سیاسی یک کشور مانندولادمیر پوتین برای اقناع سازی و همراه سازی و نهایتا به میدان آوردن حتی آن کسی که کمونیست است را به میدان بیاورد و هم سو با جبهه مقاومت بتواند عمل کند.

حسینی عنوان کرد: حاج قاسم یک دیپلمات برجسته بودند،چرا که بسیاری  ویژگی‌ها و شاخصه‌هایی می توان از حاج قاسم بیان کرد.

وی با بیان اینکه حاج قاسم  ریشه لر دارد به شما لرها هم اعتقاد عجیبی دارد، گفت:کاش می‌شد از آن هفت سالی که یک پای ثابت حاج قاسم سلیمانی در دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بود یک حرف‌هایی طبقه بندی شده نبود و در سینه ما با ما خاک نمی‌شد و می شود گفت من معذورم از گفتن آنها.

نویسنده کتاب پایی که جا ماند در ادامه اظهار کرد: حاج قاسم قبل از شهادت جبهه مقاومت را نهادینه کرد و فرماندهان را پرورش داد و توانست تئوری مقاومت را در دل انسان ها ببرد و بنده معتقدم که خون سردار سلیمانی به اندازه ۶۲سال عمری که از خدا گرفت و چهل و چندسالی که در دفاع مقدس و جبهه مقاومت با بعثی دیروز و داعش امروز جنگید برای نظام اسلامی و جبهه مقاومت دستاورد دارد.

حسینی تصریح کرد: اولین دستاورد را دیدیم و به این راحتی مجلس عراق نمی‌توانست لایحه دوفوریتی را بیاورد در دستور کار خودش و خروج نظامیان آمریکایی را از این کشور تصویب کند و حاج قاسم دارای یک گفتمان است.

وی افزود: آیا امروز کسی می تواند انکار کند که حاج قاسم فرمانده جبهه مقاومت بود؟اصلا جریان گفتمان مقاومت جریان گفتمان انقلاب اسلامی است، برخی ها متاسفانه معتقدند که با سازش و لبخند می‌شود مشکلات کشور را حل کرد؟!.

حسینی در ادامه تصریح کرد: هیچ‌کس در دوران تحریم و رفع تحریم به نماد تحریم رای نمی‌دادند، زیرا  نماد تحریم انقلابی‌ها بودند و به نماد رفع تحریم رای می‌دادند و نماد رفع تحریم کسی است که به آمریکای‌ ها نزدیک تر و غربگراست و ما رای دادیم چرا که تفکری در این کشور آمد حل مشکلات همه کشور را به برجام و هسته ای گره زد و هسته ای را مقابل معیشت مردم قرار دادند.

وی در ادامه تصریح کرد:ما رای شکمی دادیم و رای دادیم که آمریکایی‌ها و نظام سلطه نان روی سفره ما بگذارند؟، چرا که خیلی‌ها امیدشان به آمریکایی ها و نظام سلطه و اروپاییان بود و چون گفتمان سازش را باور کردیم و به پرچمدار دیپلماسی کرنش و لبخند رای دادیم و قبولش کردیم.

نویسنده کتاب پایی که جا ماند اذعان کرد: اولین قربانی رای شکمی در واقع خود شکم است، حاج قاسم نماد گفتمان مقاومت است  در دنیایی که اگر تروریست ها جنایت‌ها رقم بزنند و یک هزار و ۷۰۰جوان شیعه زیر ۲۰سال را در پایگاه هوایی اسپایدر در کنار دجله تیر خلاص بزنند که تا یک هفته از دجله خون جاری شود دنیا و سازمان‌های به خواب رفته و نظام سلطه نیز ککشان نمی‌گزد.

حسینی تصریح کرد: در دنیایی حاج قاسم فرمانده مقاومت است که مشاهده می‌کند که حجر بن عدی صحابه رسول خدا را نبش قبر می‌کنند و مشاهده می‌کند که می‌خواهند حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها را موشک باران کنند، در دنیایی که قانون جنگل حاکم است.

وی تصریح کرد: جدیدا یک عده ای هنوز از جریان غربگرا تادیب نشده‌اند و باز دم از مذاکره می‌زنند و حاضرند روی خون حاج قاسم با غرب مذاکره کنند.

وی افزود:  اصل ۱۵۴قانون اساسی اشاره به دفاع از مظلومین و ستمدیدگان عالم دارد،کینه و دشمنی نظام سلطه از سردار سلیمانی به گفتمان حاج قاسم برمی‌گردد،حاج قاسم نسخه مقاومت را به جهان عرضه کرد و تانک‌های مرکاوا که ناموس ارتش اسرائیل بودند در جنوب لبنان زمین گیر شد.

حسینی تصریح کرد: گفتمان حاج قاسم ناوهای پیشرفته اسرائیلی ها را منهدم کرد و این گفتمان سراغ اهل تسنن در فلسطین رفت و در هر خانه فلسطینی می توان یک موشک روی دوش بسازند و به خاک اسرائیل پرتاب کند و قدرت بازدارندگی ایجاد کند.

Visits: 0