زندگی نامه گرشا رضایی/خواننده و نوازنده
زندگی نامه گرشا رضایی/خواننده و نوازنده
گرشا رضایی خواننده به سبک پاپ است. گرشا نوازنده و آهنگ سازی هم را به صورت حرفه ای بلد است. آقای رضایی موسیقی را از سن پایین شروع کرد. می توان گفت که گرشا خوانندگی را به صورت ارثی از خانواده مادری خود به ارث برده است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،گرشا رضایی متولد ۲۲ اردیبهشت ماه، سال ۱۳۶۳ و با اصالت لر. وی نوازنده، خواننده و آهنگساز کاربلد و حرفه ای است که روی اغلب سازها تسلط کافی برای نواختن حرفه ای را دارد، مدتی تدریس کرده و حالا خواننده تراز اولی ونسل جدید است.

او موسیقی را از سنین کم و کودکی شروع کرده است و آواز خواندن را از خانواده مادری اش به ارث برده است. از سن ۱۳ سالگی به صورت جدی فعالیت را شروع کرده است.

گرشا فعالیت حرفه ای خود را با آهنگسازی و نوازندگی شروع کرد سپس رهبر ارکستر و صدا برداری بود و در مقطعی نیز موسیقی را بصورت تخصصی تدریس می کرد.

گرشا در اولین تجربه حرفه ای خود سال ۱۳۹۲ وقتی ۲۹ ساله بود توانست تیراژ سریال دولت مخفی را بخواند که نقش زیادی در شناخته شدنش داشت .او سپس تیتراژ برنامه لوتوس شبکه سلامت را اجرا کرد.

او پس از خواندن چندین تک آهنگ، آلبومی به نام آبی را به بازار عرضه کرد. او به دلیل عش و محبتی که نسبت به مادرش داشت یک قطعه را در این آلبوم به مادرش تقدیم کرده است.

در کنسرت تیرماه سال ۱۴۰۰ یکی از تماشاچیان این خواننده او را متهم به پلی بک خواندن کرد که گرشا رضایی در چند نوبت او و افرادی که خوانندگان را به پلی بک خواندن متهم می کنند را خطاب قرار داد و جملاتی عجیب را بیان کرد که با واکنش کاربران در شبکه های اجتماعی روبرو شد و در نهایت عذرخواهی کرد.

گرشا رضایی اولین کنسرت رسمی خود را در ۲۹ آذر ماه سال ۱۳۹۸ در سالن نمایشگاه بین المللی برج میلاد تهران برگزار کرد که با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقمندان برگزار شد و مهمانان ویژه ای همچون علیرضا نیکبخت واحدی، بهرنگ علوی، امیر خوشنام و آرون افشار در این کنسرت حضور داشتند.

وی مجرد است و هنوز ازدواج نکرده و عکس های که دال ازدواج گرشا رضایی است عکس هواداران او است.

Visits: 14