۲۵۰۵ بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد
۲۵۰۵ بسته معیشتی در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: ماه مبارک رمضان امسال ۲ هزار و ۵۰۵ بسته معیشتی در نقاط مختلف استان بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،کاظم فلاحی دوست روز دوشنبه افزود: این بسته‌ها با هدف حمایت از امنیت غذایی اقشار آسیب‌پذیر و ساکنان مناطق محروم روستایی، محلات کمتر برخوردار و حاشیه‌نشین شهری در سراسر کهگیلویه و بویراحمد توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بسته‌های توزیع شده شامل برنج، روغن، رب گوجه، چای، قند و ماکارونی و به ارزش هر بسته ۹ میلیون ریال تهیه شده است.

وی همچنین از گسترده شدن ۲۴۳ سفر افطاری همزمان با ماه مبارک رمضان امسال در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: ۱۱ هزار نفر بر سر سفره های مذکور از بسته های غذایی اسفاده کردند.

فلاحی دوست تصریح کرد: در پویش بشردوستی نیز با استقرار پنج پایگاه در سراسر کهگیلویه وبویراحمد، کمک های نقدی به میزان ۶۷۰میلیون ریال از سوی شهروندان استان به مردم مظلوم غزه اهدا شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه وبویراحمد نیز تاکید کرد:داوطلبان جمعیت هلال احمر استان با استقرار ۱۲ایستگاه پایش سلامت، بیش از چهار هزار نفر در ایام نوروز از خدمات غربالگری عمومی سلامت بهره مند شدند.

سید محمود رزمجو نیز با اشاره به مشارکت ۱۴۵ نفر از داوطلبان این جمعیت در ارائه خدمات نوروزی، خاطرنشان کرد: در طول مدت زمان اجرای طرح نوروزی، در مجموع ۳۰هزارنفر از خدمات حوزه داوطلبان بهره مند شدند.

Visits: 1