کمک دو میلیارد و پانصد میلیون ریالی خیر باشتی جهت بقعه متبرکه امامزاده علی علیه السلام شهرستان چرام
کمک دو میلیارد و پانصد میلیون ریالی خیر باشتی جهت بقعه متبرکه امامزاده علی علیه السلام شهرستان چرام
حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون ریالی توسط خیر باشتی جهت مرمت گنبد بقعه متبرکه امامزاده علی علیه السلام شهرستان چرام اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ دو میلیارد و پانصد میلیون ریالی توسط آقای محمدی از سادات امامزاده علی علیه السلام در شهرستان باشت جهت مرمت گنبد بقعه متبرکه امامزاده علی علیه السلام شهرستان چرام اهدا شد.

وی در خصوص آغاز به کار مرمت بقعه متبرکه امامزاده علی علیه السلام سادات تصریح کرد: مرمت گنبد بقعه متبرکه امامزاده علی علیه السلام سادات توسط اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان در حال اجرا بوده و به زودی پایان می‌پذیرد و جهت دیگر کارهای عمرانی در این بقعه متبرکه نیازمند کمک خیرین می باشیم.

حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نماینده معزز ولی فقیه در استان بهمراه ائمه جمعه و مسئولان استانی و شهرستانی از بقعه متبرکه امامزاده علی چرام بازدید بعمل آوردند.

حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بقاع متبرکه باید تبدیل به قطب فرهنگی شوند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان تلاش می‎کنند با ارائه برنامه‎های ضدفرهنگی افکار پلیدشان را در جوامع اسلامی ترویج دهند و از این طریق به نظام اسلامی ضربه وارد کنند، شعله‎های معنوی، حرکت‌های منسجم و هدف‌دار می‎تواند دشمن را مایوس و ناامید کند.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه هزینه کردن در راستای ترویج و تبلیغ دین، مانا و ارزشمند است، متذکر شد: حرکت در مسیر مکتب اسلام موجب عزتمندی و اقتدار نظام دینی و الهی می‎شود.

حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از خیرین نیک‎اندیش در راستای کمک به بازسازی، مرمت و ساخت اماکن متبرکه اظهار داشت: هر کسی می‎تواند در حد وسع و تمکن مالی که دارد خود را در این اجر معنوی سهیم و اقدامی پسندیده در کارنامه اعمال خود ثبت کند.

حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیرکل و مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان جهت فعالیت و همکاری در آبادانی بقاع متبرکه استان تقدیر و تشکر بعمل آورد

Visits: 8