به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبر گزاری فارس،محمد اکوان با اشاره به کشف ماینر قاچاق گفت: در پی گزارشات واصله در انبار متروکه در سطح شهرستان در روز سه شنبه مورخ ۱۷ تیر ، بلافاصله کارشناسان این مدیریت پس از انجام بررسی های نامحسوس و اخذ دستور قضایی و با همکاری بسیار خوب دادگستری شهرستان و فرماندهی انتظامی شهرستان، تعداد ۸ دستگاه رمز ارز از مکان مورد نظر کشف و جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاع شد.
وی افزود: از همشهریان تقاضامندیم با توجه به وضعیت ناتراژی انرژی ،هر گونه موارد مشکوک در امکان و یا افت ولتاژ های ناگهانی در محل سکونت خود که مشکوک به نصب ماینر میباشد را واحد حراست این مدیریت گزارش کنند.
بازدیدها: 5





