پیام حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس
پیام حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، متن کامل پیام حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس بدین شرح است؛

هشت سال دفاع مقدس زیباترین دفتر زرینی از افتخارآفرینی فرزندان ایران اسلامی در طول تاریخ این مرز و بوم است که برگ برگ آن نشان حماسه و اخلاص و ایمان و شور و شعور در دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و دفاع از تمامیت ارضی این آب وخاک است.

این ایام باشکوه سرشار از لحظه لحظه های درس آزادگی، عشق، ایثار و از خودگذشتگی است که عظمت و زیبایی آن در حصار کلمات نمی گنجند و امنیت، آرامش، اقتدار و سربلندی امروز ایران اسلامی بهترین گواه بزرگی حماسه های آن روزهاست.

همزمانی هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی، امید و انرژی مضاعفی برای نسل آینده ساز ایران اسلامی است تا با تاسی از این نهضت بزرگ عاشورایی برای فردایی بهتر و ایرانی مقتدر با عشق و امید در راه کسب علم و اخلاق همت کنند.

فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به ساحت مقدس امام عصر (عج) و به روح پرفتوح معمار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت ا… العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)و مردم شهید پرور و حماسه ساز ایران اسلامی بخصوص خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تهنیت عرض می نماییم و همچنین شروع سال تحصیلی را به دانش آموزان عزیز و فرهنگیان گرامی تبریک عرض می کنیم.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

Visits: 0