پیام تسلیت رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران برای درگذشت واقف خیراندیش، آزاده سرافراز  توحیدی مقدم
پیام تسلیت رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران برای درگذشت واقف خیراندیش، آزاده سرافراز  توحیدی مقدم
ابراهیم قاسمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران برای درگذشت واقف خیراندیش، آزاده سرافراز محمد علی توحیدی مقدم پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، ابراهیم قاسمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران برای درگذشت واقف خیراندیش، آزاده سرافراز محمد علی توحیدی مقدم پیام تسلیت به شرح ذیل صادر کرد.

بنام خدا

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ابعاد شگرف انقلاب اسلامی ایران در بازخوانی رشادت و پایمردی مجاهدان مخلصی متجلیست که فروغ ماندگار ایمان و اعتقاد راسخ شان به مشابه سراج منیر، همواره پرتو افشان خواهد ماند.

بدون تردید حماسه ایثار، ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند و سینه به سینه و نسل به نسل، به عنوان چراغ راه به آیندگان انتقال خواهد یافت.

عظمت و اقتدار ایران اسلامی مرهون همت آزادگان سرافرازی است که بر سر پیمان ماندند و در اعتلای خط سرخ شهادت و میراث گرانقدر شهدا کوشیدند.

مرحوم محمد علی توحید مقدم با وقف دو قطعه زمین، باقیات الصالحات از خود در این دنیای فانی به یادگار گذاشتند که ره‌توشۀ آخرت و ذخیرۀ ثواب جاری برای آن مرحوم خواهد بود.

اینجانب از طرف خود و همکارانم در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران درگذشت این واقف خیراندیش را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علوّ درجات و رحمت واسعه و برای کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

ابراهیم قاسمی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران

Visits: 66