همزمان با آغاز دهه وقف ، توزیع ۴۹۰ بسته مهر تحصیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد
همزمان با آغاز دهه وقف ، توزیع ۴۹۰ بسته مهر تحصیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت همزمان با اجرای برنامه های دهه وقف و آغاز سال تحصیلی 490 بسته مهر تحصیلی در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

به گزاش پایگاه خبری شباویز ، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت همزمان با اجرای برنامه های دهه وقف و آغاز سال تحصیلی ۴۹۰ بسته مهر تحصیلی در بین نیازمندان، خدام و مراکز افق بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: امید است با کمک خیرین و بویژه جذب وقف‌‍‌هایی بیشتر در این خصوص، بتوان متناسب با نیاز دانش‌آموزان این خدمات را ارائه کرد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت رزمایش مهر تحصیلی با هدف توزیع نوشت‌افزار و لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند برای شروع سال تحصیلی، یکی از برنامه‌های اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد است که با محوریت مراکز افق بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در پایان گفت: ارزش هر کدام از بسته مهر تحصیلی بصورت تقریبی ۴۸۰ هزار تومان می‌باشد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی با اشاره به اهمیت انفاق و صدقه در اسلام عنوان کرد: طبیعی است که گروه‌هایی در جامعه و به هر دلیل توانایی اداره امور زندگی خود را ندارند بنابراین تاکید شده که توانمندان به یاری آنها بشتابند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر توسعه فرهنگ وقف در کنار انفاق و صدقات گفت: وقف پشتوانه حرکت بزرگ تشیع در طول تاریخ بوده و هست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آموزش و پرورش یکی از مهمترین ارکان توسعه و پیشرفت هر کشور است گفت: هزینه‌ها در این بخش زیاد هستند و همه باید کمک کنند تا شاهد توسعه سیستم آموزشی باشیم.

وی ادامه داد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تا آنجا که امکان داشته باشد در کنار آموزش و پرورش خواهد بود ولی نیازمند همگرایی در این زمینه هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: یکی از نیازهای وقف جدید در استان نداشتن موقوفه با نیت دانش آموزان و دانشجویان است.

Visits: 1