نصیرالاسلامی ؛ هفت بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان مراسم شهادت امام جعفر صادق علیه السلام
نصیرالاسلامی ؛ هفت بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان مراسم شهادت امام جعفر صادق علیه السلام
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم شهادت امام جعفر صادق علیه السلام در هفت بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: ۲۵ شوال سالروز شهادت ششمین پیسوای شیعیان است کسی که طی ۳۴ سال امامت بابرکتش شور و نشاط علمی و فرهنگی خاصی در جامعه اسلامی گسترش داد که در تاریخ زندگی بشر کم سابقه بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد  در ادامه بیان کرد: امام جعفرصادق (ع) در میدان مبارزه با همه جریانات فکری به مخالفت برخاست تا عقاید باطل را بکوبد و اندیشه های منحرف را اصلاح کند و عقاید ناب اسلامی را به تشنگان حقیقت هدیه دهد.

وی با بیان اینکه مراسم شهادت امام صادق (ع) در هفت بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود، افزود: این مراسم با حضور و سخنرانی مبلغین بومی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی عنوان کرد: امام جعفر صادق(ع) در زندگی پربرکت خویش به ‌عنوان شخصیتی که به رئیس مذهب تشیع لقب گرفت، توانست در احیای ارزش‌های دینی در جامعه الگوی برجسته باشد و خدمات ارزشمندی به جهان اسلام ارائه کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که نهضت علمی امام صادق(ع) و مبارزه با جریانات انحرافی الگوی جامعی برای جهان اسلام است، افزود: آن حضرت دارای صفات و ویژگی‌های منحصر به فردی است که هر یک از آنان الگوی گران‌بهایی برای هدایت جامعه بشری هستند.

نصیرالاسلامی گفت: امام صادق(ع) با ایجاد یک جبهه فرهنگی در مقابل جریانات انحرافی، بنیانگذاری مکتب خانه‌های دینی و تربیت شاگردانی فاضل و ارزشمند توانست دین اجداد خود و پیامبر اسلام(ص) را حفظ کند.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: منصور دوانقی زمانی که مشاهده کرد روز به روز بر محبوبیت امام جعفر صادق(ع) در میان مردم و دانشمندان افزوده می‌شود، احساس خطر کرد و محدودیت‌هایی را برای آن امام همام ایجاد کرد و به بهانه‌های مختلف از تدریس ایشان و ارتباط با مردم ممانعت به عمل آورد و در شرایطی خاص آن حضرت را با مسموم کردن مظلومانه به شهادت رساند

Visits: 1