فعالیت ۲۴ ساعته موکب «شهدای مدافع حرم» سازمان اوقاف و امور خیریه در مرز شلمچه
فعالیت ۲۴ ساعته موکب «شهدای مدافع حرم» سازمان اوقاف و امور خیریه در مرز شلمچه
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده‌سازی موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه خبر داد و اظهار کرد: موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد آماده پذیرایی از زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از آماده‌سازی موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه خبر داد و اظهار کرد: موکب شهدای مدافع حرم اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد آماده پذیرایی از زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین است.

وی با بیان اینکه با اقدامات انجام شده موکب‌ شهدای مدافع حرم از ۱۵ تا ۳۰ شهریور به‌صورت ۲۴ ساعته در خدمت زائرین اربعین حسینی خواهد بود، افزود: در این موکب که با مشارکت استان بوشهر برپا شده، ۱۷ هزار بطری آب معدنی جهت توزیع بین زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مرز شلمچه تهیه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۱۷ هزار بطری آب معدنی، ۳۰۰کیلو شکر، پنج هزار لیوان ، ۸۰۰ لیتر آب لیموی طبیعی،۵۰ بسته بزرگ نان محلی از جمله موارد اهدا شده به موکب شهدای مدافع حرم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در مرز شلمچه است.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی خاطرنشان کرد: اسکان، توزیع شربت و آب معدنی، پذیرایی و خدمات بهداشتی و فرهنگی از جمله اقدامات این اداره کل در موکب شهدای مدافع حرم در مرز شلمچه است.

Visits: 0