زندگی نامه مریم خدا رحمی/ماجرای سقوط از پله و کما
زندگی نامه مریم خدا رحمی/ماجرای سقوط از پله و کما
مریم خدارحمی متولد ۱۶ اردیبهشت ۱۳۶۲ در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است، تحصیلکرده دانشگاهی رشته تدوین می باشد که کار تصویر را از شبکه استانی شروع کرد و مدتی بازیکن فوتبال بوده و تجربه عمل زیبایی بینی هم دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،مریم خدارحمی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران و متولد ۱۶ اردیبهشت سال ۱۳۶۲ درد شهر اصفهان است. مریم خدارحمی فارغ التحصیل رشته فیلم سازی در مقطع لیسانس است.

مریم خدارحمی فرزند زهره برومند (بازیگر پیشکسوت) می باشد ، مادرش از سال ۱۳۶۱ با فیلم رهایی رسول صدرعاملی فعالیت خود را در سینما شروع کرد.

در اواخر سال ۱۳۷۹ برای کسب تجربه بازیگری به کلاس های استاد سمندریان رفت کلاسی که ۹۵ درصد بازیگران ایرانی تجربه حضور در آن را دارند و حالا هنرپیشه های بزرگی شده اند.

فعالیت هنری اش را در سال ۱۳۸۰ با فیلم سینمایی گل های شمعدانی آغاز کرده است این فیلم آقای احمد بهمن کارگردانی نموده.

بعد از این اینکه در این فیلم به ایفای نقش پرداخت یک سال بعد در فیلم دیگر به نام نقش جهان بازی کرد که محصولی از سیمای اصفهان بود.

او که تجربه بازی در سریال تا رهایی (۱۳۸۸) ، ارمغان تاریکی سال ۱۳۸۹ و سریال پایتخت ۱۳۹۰ را دارد در سال ۱۳۹۳ با سریال گذر از رنج ها دیده شد.

بازی وی در سریال میکائیل سال ۱۳۹۴ به چشم آمد اما شهرت او از سریال دوردست ها در سال ۱۳۹۵ شروع شد

در یکی از صحنه های فیلمبرداری او از پله ها سقوط میکند و تا آستانه مرگ پیش میرود.

به گفته خودش زمانی که از پله ها سقوط کرد صدای جیغ اطرافیان بلند شد و زمانی که به زمین برخورد کرد دیگر چیزی را ندیده و بی هوش شده.پزشکان گفته بودند که اگر به هوش نیاید احتمال مرگ مغزی بسیار زیاد است و خانواده اش چند روز اقدام به راز و نیاز با خدا کرده و از خداوند خواسته اند که مریم خدارحمی به هوش بیاید که خوشبختانه این خانم هنرمند به هوش امد و ماجرا ختم بخیر شد.

از دیگر دلایل شهرت او میتوان به حضور در سریال بچه مهندس اشاره کرد که توسط علی غفاری ساخته شد.

Visits: 12