زندگی نامه سولماز حصاری/ماجرای ورود به بازیگری
زندگی نامه سولماز حصاری/ماجرای ورود به بازیگری
سولماز حصاری متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است، فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم آزمایشگاه می باشد که از تئاتر شروع کرد و در کنار بازیگری تجربه کوتاهی در گویندگی داشته و سابقه مدلینگ هم دارد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سولماز حصاری متولد ۲۱ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر اسـت. فارغ‌التحصیل لیسانس رشته علوم آزمایشگاه و دانشجوی رشته بازیگری می‌باشد، بـه جز بازیگری در حرفه مدلینگ برای یک برند ایرانی نیز فعالیت می‌کند.

سال ۱۳۸۷ کـه معلم بود بـه‌ صورت اتفاقی برای دیدن یک تئاتر رفت کـه با دعوت کارگردان آن کار برای بازیگری وارد این عرصه شد.

او میگوید اصول بازیگریم با حضور در صحنه تئاتر و آموختن فن بیان و تکنیک های بازیگری شکل گرفت. سپس در تئاتر فرم فیزیکال کـه مبتنی بر تئاتر حرکت بود بازی کردم. بازی در تئاتر باعث می شد کمتر راغب بـه بازی در سینما و تلویزیون بشوم.

او در فیلم های سینمایی عروسی سیندرلا، هزار سال با تو، شام عاشقانه سه نفره، پانسیون دختران، متل قو، فرزندخوانده، دختران هم می میرند، فیلم های ویدیویی تسلیم سرنوشت ۱ و ۲، عاشقت شدم، رؤیای پرواز، آدم های متفاوت، تله فیلم های من مادرم، راز یک حقیقت، پشت نیمه شب، هوای پدر، ارتباط خانوادگی و سریال های هست و نیست، رو به راهم کن، آسمان من، برابر با اصل، بوی باران، زیگزاک، سراب، سرگشته، ویدیو کلیپ این روزها بدون تو و مسابقه تلویزیونی ۷۷ ساعت حضور داشته است.

Visits: 32