زندگی نامه سهیلا گلستانی/کارنامه هنری
زندگی نامه سهیلا گلستانی/کارنامه هنری
سهیلا گلستانی متولد ۱۷ آذر ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر گرایش طراحی صحنه از دانشگاه هنر است که فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد و حالا دوبلور، نویسنده و کارگردان نیز می باشد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سهیلا گلستانی کارگردان، نویسنده، دوبلور و بازیگر سرشناس و دوست داشتنی سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۱۷ آذر ماه سال ۱۳۵۹ که در شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته تئاتر گرایش طراحی صحنه از دانشگاه هنر می باشد.

خانم گلستانی به صورت حرفه ای فعالیتش را از سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۹ ساله و دانشجوی رشته طراحی صحنه تئاتر بود شروع کرد. آن زمان او در نمایش های دانشجویی مشغول اجرا بود.

سهیلا گلستانی در سال ۱۳۸۱ اولین بار با حضور در سریال «باغ بلور» ساخته رامبد جوان در ۱۵ قسمت در قاب تلویزیون حاضر شد. سپس در سال ۱۳۸۲ در سریال «کیمیای مهر» نقش آفرینی کرد. او همچنین در سال ۱۳۸۵ با فیلم سنگ، کاغذ، قیچی ساخته سعید سهیلی روی پرده سینما رفت و کنار بازیگرانی چون امین حیایی و جمشید هاشم پور بازی کرد.

سال ۱۳۹۰ سهیلا گلستانی با بازی در سریال وضعیت سفید ساخته حمید نعمت الله در نقش رویا جاویدنیا به شهرت رسید.

خانم گلستانی بعد از شهرت با سریال وضعیت سفید وارد عرصه دوبله و گویندگی شد. او کارگردانی و نویسندگی را نیز از سال ۱۳۹۲ با فیلم کوتاه «بازگشت» شروع کرد که این فیلم توانست جایزه ۱۰۰۰ دلاری از چهارمین جشنواره فیلم های ایرانی و کانادا را از آن خود کند.

سهیلا گلستانی در سال ۱۳۹۳ وقتی ۳۴ ساله بود نویسندگی و کارگردانی فیلم بلند «دو» را بر عهده داشت. از نکات مثبت این فیلم حضور پرویز پرستویی به عنوان بازیگر و تهیه کننده بود. همچنین در این فیلم بازیگرانی چون مهتاب نصیرپور، سوگل خلیف و مهرانه مهین ترابی نیز نقش آفرینی کردند.

سهیلا گلستانی چند سالیست که با کاوه سجادی حسینی، کارگردان و فیلمنامه نویس ازدواج کرده است. همسر او متولد سال ۱۳۵۶ است. آن ها تجربه های مشترک در فیلمسازی دارند.

Visits: 4