زندگی نامه سارا حاتمی/بازیگر
زندگی نامه سارا حاتمی/بازیگر
سارا حاتمی متولد خرداد ۱۳۸۴ در تهران، بازیگر نوظهور است، دانش آموز مقطع دبیرستان می باشد که از کلاس بازیگری وارد سریال «زخم کاری» شد و توانست با نقش مائده کنار مرتضی امینی تبار مشهور شود

به گزارش پایگاه خبری شباویز،سارا حاتمی (زادهٔ ۱۳ خرداد ۱۳۸۴) بازیگر اهل ایران است،او یک برادر بزرگ‌تر دارد. رشتهٔ تحصیلی حاتمی در دبیرستان، ریاضی فیزیک بود. او به‌واسطهٔ حمایت مادرش وارد حرفهٔ بازیگری شد و این حرفه را از ۱۲ سالگی آغاز کرد.

فعالیت هنری‌اش را از کلاس‌های آزاد بازیگری آقای اشکان خطیبی شروع نموده و با بازی در چند نمایش توانست نظر مردم را به خود جلب نماید و خیلی خوب از پس ازبازی اش برآید، ولی ورود حرفه ای اش برای نخستین بار ایفای نقش در مجموعه زخم کاری با ساخته محمدحسین مهدویان نیز بوده است.

سارا حاتمی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «کت چرمی» به کارگردانی حسین میرزامحمدی برنده سیمرغ نقش مکمل زن شد.

جواد عزتی، صابر ابر، گلاره عباسی، عباس جمشیدی، پناته آ پناهی ها و ستاره پسیانی از جمله ستاره های فیلم بودند که جشنواره فجر را تحریم کرده بودند

سارا به خاطر بازی در سریال زخم کاری موظف بود به سوار کاری با اسب بپردازد. به همین دلیل باعث علاقمندی او به اسب سواری شد عدم تجربه ی سارا حاتمی در ورزش اسب سواری سبب بروز ترس و واهمه شده بود.

اما پس از حضور سارا حاتمی به همراه مرتضی امینی تبار در کلاس های متمادی اسب سواری زمینه ی علاقه ی فراوان وی به اسب فراهم شده است.

Visits: 8