زندگی نامه حدیثه تهرانی/عکس حدیثه تهرانی و همسرش کیان مقدم
زندگی نامه حدیثه تهرانی/عکس حدیثه تهرانی و همسرش کیان مقدم
حدیثه تهرانی متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۳ در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مامایی می باشد، از کلاس های بازیگری شروع کرد و با قاب تلویزیون به شهرت رسید و حالا همسرش هم یک هنرمند موسیقی است

به گزارش پایگاه خبری شباویز،حدیثه تهرانی متولد ۲۱ آذر ۱۳۶۳ در تهران ، بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است، فارغ التحصیل لیسانس رشته مامایی و کارشناسی ارشد کارگردانی می باشد ، متولد محله نارمک و از کلاس های بازیگری شروع کرد و با قاب تلویزیون به شهرت رسید و حالا همسرش هم یک هنرمند موسیقی است.

حدیثه تهرانی در رشته مامایی تحصیل نموده هست و در همین رشته توانسته فارغ التحصیل شود و مدرک کسب نماید وی در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده و یک خواهر بزرگ از خودش دارد وی از سنین خیلی کم به بازیگری علاقه داشته است ولی با مخالفت خاواده روبرو شده هست.

ولی بعد از دانشگاه به دنبال هنر رفته و در کلاس های بازیگری ایران این هنر را فرا گرفته هست و با تست بازیگری در سریال به کجا چنین شتابان برای بازی در این سریال توسط اقای طالبی انتخاب شده هست خانم تهرانی بازیگری در سینما را با بازی در فیلم لارستان ۶:۳۰ دقیقه بامداد و فیلم پانسیون دختران آغاز نموده هست.

و همچنین این هنرمند بازیگری در تلویزیون را با بازی در سریال به کجا چنین شتابان شروع نموده است و با بازی در سریال خوش نشین ها به شهرت رسید خانم تهرانی به کتاب خوانی و نویسندگی هم علاقه داشته است.

تهرانی متاهل است و با هنرمند کیان مقدم ازدواج نموده هست کیان مقدم متولد سال ۱۳۵۶ است وی موسیقیدان و خواننده است وی تا بحال یک آلبوم از کاهری هنری خود را منتشر نموده و وی نوانزده حرفه ای گیتار و سه تار است و در کار صدا برداری و آهنگسازی هم فعالیت دارد.

Visits: 33