زندگی نامه بهناز جعفری/زندگی شخصی و بیماری
زندگی نامه بهناز جعفری/زندگی شخصی و بیماری
بهناز جعفری متولد ۲۵ مرداد ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد می باشد که از تئاتر شروع کرد و با سینما جلوی دوربین رفت و حالا با بیماری MS می جنگد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،بهناز جعفری متولد ۲۵ مرداد سال ۱۳۵۳ در شهر تهران است او بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است و کارنامه پرباری در زمینه بازیگری دارد، بهناز فارغ التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

بهناز در یک خانواده کم جمعیت متولد شده و تک فرزند خانواده است و مادرش را در سال ۱۳۷۴ از دست می‌دهد.

او در برنامه خندوانه، در پاسخ به سوال دورترین خاطره رامبد جوان گفت:” من خاطره نوروز و خاطره آنچنانی از خانواده ندارم، چون من بچه طلاق بودم. مامان جدی داشتم و پدرم دور از خانواده بود و در نوروز با چیزی که سر می‌کردم تلویزیون بود. 

بهناز جعفری در دوران دبیرستان کلاس‌های بازیگری را زیر نظر گلاب آدینه، رویا تیموریان و سپاه منصوری در مدرسه هنر و ادبیات کودک و نوجوان گذراند.

وی از سال ۱۳۷۲ تاکنون مشغول به فعالیت است و اولین فیلمی که در آن حضور پیدا کرد فیلم “روسری آبی” در سال ۱۳۷۲ بود که در این فیلم نقش کوتاهی را بر عهده داشت.

همچنین در سال ۱۳۷۲ با نمایش سلطان مار به کارگردانی گلاب آدینه تئاتر را تجربه کرد و پس از آن با کارگردانان شاخصی مانند بهرام بیضایی، محمد رحمانیان، علیرضا نادری و … همکاری کرد. علاوه بر این او در سال ۱۳۷۶ به عنوان بازیگر، در نمایش‌های رادیویی فعالیت خود را شروع کرد.

خانم جعفری می‌گوید:” در اسفند سال ۹۳ متوجه علائم بیماری در سیستم اعصاب و گردنم شدم و تحت نظر دکتر مغز و اعصاب فهمیدم که مبتلا به بیماری ام اس شدم.

من هیچ گاردی در برابر ام اس نگرفتم، واکنش عجیب و غریبی نداشتم که بگویم‌ ای داد،‌ای هوار، بلکه آن را پذیرفتم و برای درمان اقدام کردم. او گفته است که دوست دارد گیاهخوار باشد و عزم خود را جزم کرده است؛ اما پس از مدتی خاطر نشان کرده است:  گیاهخواری خیلی سخت بود و کل روش زندگی‌ام عوض شد. تهیه غذای این نوع رژیم سخت و زمان بر بود و متاسفانه نتوانستم ادامه دهم. “

Visits: 5