زندگی نامه بهار محمدپور/بازیگر
زندگی نامه بهار محمدپور/بازیگر
بهار محمدپور دهکردی با نام هنری بهار محمدپور متولد یکم بهمن ۱۳۶۶ بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او از دهه ۸۰ وارد بازیگری شده و تاکنون در نمایش هایی چون بن ست، فیلم یتیم خانه، کودک ۵۰ ساله، «هفت سر اژدها» و فیلم سکوت گبرا ایفای نقش کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز،بهار محمدپور بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد ۱ بهمن ۱۳۶۶ در تهران است. او یکی از بازیگران حرفه ای تئاتر ایران است

بهار محمدپور بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و تاکنون در نمایش های نمایش سمفونی خط و بن بست ایفای نقش کرده است. او با بازی در فیلم سینمایی یتیم خانه ایران وارد سینما شد.

بهار محمد پور در نمایش بن بست به بازیگران مشهوری چون جهانگیر الماسی و سیاوش خیرابی و رز رضوی خوش درخشید. او دانش آموخته بازیگری بوده و به جز بازیگری در عرصه کارگردانی تئاتر و فیلم کوتاه نیز فعالیت داشته است.

خانم محمد پور در سال ۱۳۹۵و ۱۳۹۶ سال پرکاری برای این بازیگر در عرصه بازیگری بود. وی در فیلم های سکوت گبرا، کودک پنجاه ساله نقش آفرینی کرده و کارگردانی سمفونی خط نیز را بر عهده داشت.

بهار محمدپور در نمایش بن بست به بازیگران مشهوری چون جهانگیر الماسی و سیاوش خیرابی و رز رضوی خوش درخشید. او دانش آموخته بازیگری بوده و به جز بازیگری در عرصه کارگردانی تئاتر و فیلم کوتاه نیز فعالیت داشته است.

خانم محمدپور در سال ۱۳۹۵و ۱۳۹۶ سال پرکاری برای این بازیگر در عرصه بازیگری بود. وی در فیلم های سکوت گبرا، کودک پنجاه ساله نقش آفرینی کرده و کارگردانی سمفونی خط نیز را بر عهده داشت.

بهار محمدپور دهکردی نویسنده و بازیگر است و غیر از هنر در عرصه طراحی جواهر هم فعالیت می کند. بهار محمد پور در فیلم سکوت گبر و دخترک آبرنگی سابقه بازی دارد. اما بیشترین شهرتش به دلیل بازی درخشان در فیلم یتیم خانه ایران به کارگردانی ابوالقاسم طالبی می باشد.

او دانش آموخته بازیگری بوده و از سال ۱۳۸۲ بازیگری را به صورت حرفه ای آغاز کرده است. یتیم‌خانه ایران فیلمی به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی است و داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران است که در سال‌های ۱۲۹۵ تا ۱۲۹۷ و در دوران جنگ جهانی اول در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد.

Visits: 78