زندگی نامه الهام کردا/عکس الهام کردا و همسرش سعید چنگیزیان
زندگی نامه الهام کردا/عکس الهام کردا و همسرش سعید چنگیزیان
الهام کردا متولد ۱۸ آذر ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر است، فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایش است، از تئاتر وارد عرصه حرفه ای در تلویزیون و سینما شده است، وقتی ۲۲ ساله بود با همکلاسی بازیگرش ازدواج کرده و متاهل می باشد

به گزارش پایگاه خبری شباویز،الهام کردا در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمد. وی بازیگر و کارگردان تئاتر است. او در مقطع لیسانس و در رشته نمایش تحصیل نموده است و  در حال حاضر بیش از ۱۴ سال است که در حوزه نمایش در حال فعالیت است.

الهام کردا فعالیت خود را از کارهای دانشجویی آغاز نمود و در سال ۱۳۸۱ هنگامی که ۲۳ ساله بود به صورت جدی وارد تئاتر گردید. آنگاه خانم کردا با بازی در فیلم برف روی کاج ها به کارگردانی پیمان معادی در سال ۱۳۸۹ وارد سینما گردید و در سال ۱۳۹۱ با بازی در سریال حیرانی وارد بازی در تلویزیون شد.

الهام کردا در سال ۱۳۸۱ با سعید چنگیزیان (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) ازدواج کرده است. او در مود ازدواج خود گفته است که با سعید چنگیزیان در یک دانشگاه تحصیل می کردند و همین موضوع باعث آشنایی و ازدواج آنها شد. سعید چنگیزیان متولد ۱۳۵۶ در سمنان و فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر است.

او در سریال های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است، که از جمله آنها می توان به سریال گاهی به پشت سر نگاه کن و زخم کاری اشاره کرد. این زوج هنری فرزندی ندارند.

از آنجایی که لیندا کیانی و الهام کردا از لحاظ چهره شباهت زیادی به هم دارند،همین شباهت باعث شد که این دو بازیگر در فضا مجازی مورد توجه کاربران قرار بگیرند.

Visits: 18