روز قدس حمایت از آرمان‌های دینی است
روز قدس حمایت از آرمان‌های دینی است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: حمایت از آرمان‌های فلسطین وجه اشتراک امامین انقلاب بوده و فراموش نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سرهنگ سید حمزه محقق‌زاده امروز در جمع راهپیمایان روز قدس دهدشت اظهار داشت: روز قدس یکی از میراث‌های ماندگار امام است و اهمیت راهبردی این روز بر همگان پوشیده نیست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: امسال روز قدس در حالی با حضور مردم مؤمن و روزه‌دار برگزار می‌شود که رژیم صهیونیست بیش از پیش رو به اضمحلال و فروپاشی است و از سوی دیگر توان مقاومت بیشتر شده است.وی در تبیین چرایی بزرگداشت روز قدس، تصریح کرد: در مکتب ما و شعار محوری انقلاب از سال ۱۳۴۲ این اهمیت قدس و فلسطین سرلوحه کار و منشور انقلاب قرار داشت.

محقق‌زاده با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب آخرین جمعه ماه رمضان ماه مشترک بین ادیان و مذاهب برای حضور در صحنه انتخاب شده است، افزود: دومین علت دفاع از فلسطین وظیفه دینی و شرعی ما در قبال همنوعان است.وی با اشاره به تلاش استکبار برای فراموشی فلسطین و سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم غاصب، گفت: روز قدس و اعلام همبستگی با مردم فلسطین خط بطلان بر توطئه‌هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، روز قدس را نمایش انزجار عمومی مسلمانان جهان از صهیونیست خواند و گفت: این روز در طول ادوار دستاوردهای مهمی داشت.

این مسؤول، فراگیری آرمان فلسطین، معرفی رژیم اشغالگر قدس به عنوان رژیم غاصب در دنیا،افزایش حمایت مردم جهان از آزادی قدس، صدور قطعنامه‌های ضد صهیونیست در مجمع عمومی سازمان ملل، نمایش عمومی مسلمانان برای حمایت مداوم از آرمان قدس و تأکید بر وحدت کشورهای اسلامی برای مقابله با اسرائیل را از جمله دستاوردهای روز قدس اعلام کرد.

محقق‌زاده حمایت از آرمان‌های فلسطین را وجه اشتراک امامین انقلاب دانست و گفت: در اندیشه امام و رهبری دین یهود به عنوان یک دین مقدس مورد پذیرش مسلمانان قرار گرفت چیزی که وجود دارد وجه تمایز بین دین یهود و تفکر صهیونیست است .

وی اضافه کرد: صهیونیزم جغرافیای اسرائیل یا منطقه فعلی فلسطین را شامل نمی شود موضوع مقابله با رژیم غاصب تقابل با دین یهود که آیین الهی است، نمی باشد و این در اندیشه امام و رهبری آمده است.

Visits: 5