راهپیمایی روز قدس بهترین پشتوانه برای تقویت محور مقاومت است
راهپیمایی روز قدس بهترین پشتوانه برای تقویت محور مقاومت است
امام جمعه یاسوج و نماینده پلی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت:حماسه راهپیمایی روز قدس امت های مسلمان نشانه بیداری و بصیرت مردم و بهترین پشتوانه برای تقویت محور مقامت و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از ایرنا،آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه یاسوج افزود: امروز و در راهپیمایی های روز قدس اقشار مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد همگام با دیگر آزادی خواهان در سراسر کشور و جهان فریاد حمایت از مردم مظلوم به ویژه زنان و کودکان بی دفاع سرزمین های اشتغالی را سر دادند.

وی بیان کرد؛سران اروپایی از جنایات اسرائیل در فلسطین و حمله به کنسولگری ایران در دمشق حمایت می کنند و البته ایران پاسخ کوبنده و دندان شکنی به اسرائیل خواهد داد.

امام جمعه شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعطیل شدن چندین سفارت اسرائیل در کشور های منطقه تاکید کرد: اسرائیل پاسخی کوبنده دریافت می کند.

آیت الله حسینی همچنین به حادثه تلخ سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: در این حادثه شماری از جان برکفان نیروی انتظامی به شهادت رسیدند که نیاز است علاوه بر تروریست ها پشت صحنه های این حادثه تروریستی شناسایی و مجازات شوند.

وی با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم گفت: مسکن یکی از دغدغه های مهم و مطالبات جدی مردم و جوانان است که به نظر می رسد نباید در قالب بورس عرضه شود.

امام جمعه یاسوج افزود: اشتباهاتی دولت های گذشته کردند و دولت قبل احداث مسکن را تعطیل کرد و امروز با بحران مسکن روبرو هستیم.

وی گفت: نهضت ملی مسکن در یاسوج کلنگ زنی شد، اما همچنان خبری از افتتاح نیست، ما هم بارها گفتیم و این خواسته مردم را فریاد زدیم.

وی تصریح کرد: اگر ۱۰ هزار مسکن در مرکز استان احداث می شد تحول عظیمی اتفاق می افتاد، و اقشار مختلفی بخاطر احداث مسکن مشغول به کار می شدند.

Visits: 3