دیدار حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی با نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری
دیدار حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی با نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری دیدار کردند.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی در این دیدار به تشریح فعالیت های مختلف اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های فرهنگی،اجتماعی،قرآنی،حقوقی،ثبتی و عمرانی پرداختند.

حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار بر لزوم احیاء و بروز رسانی موقوفات و رقبات آن و همچنین بازخوانی و بازنویسی مجدد وقف‌نامه‌ها و همچنین تحقیق و پژوهش در مورد نیت‌های وقف‌نامه‌ها تاکید کردند.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری از کارهای صورت گرفته توسط سازمان اوقاف و امور خیریه در زمینه حفاظت از عین موقوفات قدردانی نمودند.

Visits: 20