دومین روز دهه وقف / اجرای فعالیتهای عمرانی در بیش از سی بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد
دومین روز دهه وقف / اجرای فعالیتهای عمرانی در بیش از سی بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بیش از سی بقعه متبرکه استان فعالیت های عمرانی در دست اقدام و اجرا می باشد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بیش از سی بقعه متبرکه استان فعالیت های عمرانی در دست اقدام و اجرا می باشد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: دو هزار عدد ماسک توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران در آن شهرستان در طول دهه وقف توزیع می گردد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وقف بهترین و سودمند ترین معامله با پروردگار متعال و از راه های توسعه اقتصادی، فکری، فرهنگی و معنوی و مصداق بارز باقیات الصالحات و خیرات جاریه است.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی از همه کسانی که برای احیای موقوفات و ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف تلاش می‌کنند از خادمان، متولیان، جوانان، هیأتی ها و همه مردم به تعبیر رهبری از آحاد مردم تقدیر کرد که این میراث ماندگار را دارند صیانت می‌کنند، یادآور شد: درست است کم‌لطفی هم شاید باشد ولی مردم نگاه بسیار مثبتی به وقف این احسان ماندگار دارند.

نصیرالاسلامی گفت ۲۲۵بقعه متبرکه در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است

Visits: 2