دوازده خیمه معرفتی در سی بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری
دوازده خیمه معرفتی در سی بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری دوازده خیمه معرفتی در سی بقعه متبرکه مجری طرح برپا می شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها گفت: در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری، دوازده خیمه معرفتی در سی بقعه متبرکه مجری طرح برپا می شود.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت در قالب این دوازده خیمه معرفتی، غرفه مشاوره – غرفه پرسش و پاسخ به مسائل شرعی و اعتقادی – غرفه کودک و نوجوان – غرفه رشد جمعیت و فرزند آوری در این بقاع متبرکه با حضور ده مبلغ اعزامی از قم و شش مبلغ بومی برگزار می شود.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: هفت زائر سرا در سطح استان با ظرفیت ۱۷۶اتاق و امکان اسکان ۹۰۰نفر بصورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به زائران بقاع متبرکه می‌باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان افزود: جشن تحویل سال نو در دوازده بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

Visits: 38