دهه وقف/ برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام رضا علیه السلام در بارگاه منور حضرت بی بی حکیمه سلام الله علیها
دهه وقف/ برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام رضا علیه السلام در بارگاه منور حضرت بی بی حکیمه سلام الله علیها
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت مراسم عزاداری شب شهادت امام رضا علیه السلام در چهارمین روز از دهه وقف در بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت مراسم عزاداری شب شهادت امام رضا علیه السلام در چهارمین روز از دهه وقف در بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها دختر بلافصل امام موسی کاظم علیه السلام با حضور عزاداران و عاشقان اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.

حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی گفت: مراسم شهادت امام رضا علیه السلام به مناسبت بیست و هشتم ماه صفر در بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور عزاداران برگزار شده است.

وی دهه وقف را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ وقف دانست و گفت: سنت حسنه وقف به عنوان یکی از زیباترین جلوه‌ های کمک به خلق برخاسته از روحیه کمال‌گرا و نوع دوستی انسان‌هایی است که احسان ماندگار را بهترین راه برای نیل به آرامش دنیوی و اخروی خود انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون تردید دهه وقف، علاوه‌ بر اینکه فرصت مغتنمی برای تکریم واقفان خیراندیش است که از سرمایه‌های مادی و معنوی خود در رفع نیازهای جامعه دریغ نورزیده‌اند، می‌تواند زمان مناسبی برای ترویج فرهنگ وقف نیز باشد.

حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و ضمن اشاره به دهه وقف، با بیان اینکه برای واقف بودن نیاز به اموال و دارایی زیاد نیستیم، گفت: خداوند به میزان انفاق و صدقات نگاه نمی‌کند بلکه نیت واقف هم است، بنابراین هر کس می‌تواند با هر میزان دارایی، در وقف مشارکت کند و مجموعه همکاران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد هم برای ارائه هرگونه راهنمایی آماده خدمت‌رسانی به هم استانی ها هستند.

Visits: 1