دعوت از کهگیلویه و بویراحمد ها برای شرکت در طرح ملی سامان‌دهی داوران مسابقات قرآن
دعوت از کهگیلویه و بویراحمد ها برای شرکت در طرح ملی سامان‌دهی داوران مسابقات قرآن
رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از انتشار فراخوان ثبت‌نام مرحله اول طرح ملی سامان‌دهی داوران مسابقات قرآن خبر داد و گفت:علاقه‌مندان و واجدین شرایط داوری مسابقات قرآن کریم در استان با شرکت در این طرح ملی در جهت ارتقاء سطح داوران قرآنی کهگیلویه و بویراحمد گام بردارند.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از انتشار فراخوان ثبت‌نام مرحله اول طرح ملی سامان‌دهی داوران مسابقات قرآن خبر داد و گفت:علاقه‌مندان و واجدین شرایط داوری مسابقات قرآن کریم در استان با شرکت در این طرح ملی در جهت ارتقاء سطح داوران قرآنی کهگیلویه و بویراحمد گام بردارند.

سید رضا منصوری مهریان، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد،اظهار کرد: مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با انتشار فراخوانی، به منظور ایجاد شرایط یکسان برای بهره‌مندی از تمامی علاقه‌مندان به داوری مسابقات قرآن کریم، ارتقا کیفیت علمی و فنی داوران فعلی کشور، شناسایی، آموزش و تربیت داوران جوان و هدایت استعدادهای جدید به سمت داوری مسابقات قرآن کریم، اقدام به برگزاری مرحله اول طرح ملی سامان‌دهی و ارتقا، سنجش و ارزیابی داوران مسابقات قرآن کریم کرده است.

منصوری مهریان افزود: این آزمون در ۷ بخش داوری شامل صحت حفظ، تجوید، وقف و ابتدا، صوت، لحن (ویژه قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ)، هماهنگی و حسن اجرا (ویژه همخوانی و همسرایی) ز)، لحن (ویژه همخوانی و همسرایی) و در چهار سطح شهرستانی، استانی، سراسری دستگاه‌ها و نهادها و ملی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این آزمون می‌توانند برای کسب اطلاع از شرایط عمومی و تخصصی و منابع آزمون و ثبت‌نام، از تاریخ ۲۴ دی تا ۲۴ بهمن‌ماه به پایگاه اطلاع‌رسانی اوقاف و امور خیریه به نشانی https:\my.oghaf.ir مراجعه کنند.

سید رضا منصوری مهریان، رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از تمامی علاقه‌مندانی که در استان واجد شرایط داوری مسابقات قرآن کریم هستند، دعوت می‌کنم که با شرکت در این طرح ملی در جهت ارتقاء سطح داوران قرآنی استان کهگیلویه و بویراحمد گام بردارند.

Visits: 4