جشنواره سلاله فرصتی برای معرفی هر چه بهتر و بیشتر فعالیت های دست اندرکاران بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد
جشنواره سلاله فرصتی برای معرفی هر چه بهتر و بیشتر فعالیت های دست اندرکاران بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد
حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: محورهای اصلی ارزیابی داوری را کمیت و کیفیت برنامه‌ها، کمیت و کیفیت مخاطبان و نوآوری و خلاقیت در اجراء و نیز تأثیرگذاری اجتماعی و فرهنگی معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ، حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه همایش استانی بزرگداشت مقام امام‌زادگان در بقعه متبرکه امامزاده شاه فرج الله علیه‌السلام شهر یاسوج گفت: ۲۲۵ بقعه متبرکه در سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است و در دوران های مختلف این بقاع متبرکه و امامزادگان وارد کشور ما شده اند و مزارهای شریف آنها به عنوان اعتاب شریفه مورد توجه مردم بوده اند و به ایفای نقش در نقاط مختلف کشور پرداخته اند.

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام فراخوان، جشنواره سلاله را یکی از برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری نام برد و گفت: در قالب این جشنواره بنا داریم که رقابتی در میان امامزادگان و بقعه های متبرکه استان ایجاد کنیم .

مومنی شاد با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره ابراز کرد: معرفی خدمات آستان های مقدس، ارتقای سطح کیفی و کمی برنامه های آنها و همچنین رونق ارتباط و تعامل این اماکن مقدس با یکدیگر از اهداف برگزاری این جشنواره است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این جشنواره در میان امامزادگان سطح یک، سطح دو و سطح سه برگزار می شود، افزود: جشنواره سلاله در دو مرحله استانی و ملی برگزار می گردد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد دربارۀ زمینه‌های شرکت در جشنواره سلاله گفت: در این دوره فعالیت‌ بقاع متبرکه در چهار حوزه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد که شامل الف) برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی ب) برنامه‌ها و فعالیت‌های اجتماعی ج) فعالیت‌های قرآنی د) برنامه‌ها و فعالیت‌های مدیریتی می باشد.

حجت الاسلام مومنی شاد در خصوص زمان برگزاری جشنواره اشاره کردکه همزمان با آغاز دهه کرامت جشنواره آغاز و امامزادگان و بقاع متبرکه تا ۱۵ تیر ماه فرصت دارند آثار و فعالیت هایشان را در سایت جشنواره به آدرس olalefestival.ir بارگزاری نمایند .

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:محورهای اصلی ارزیابی داوری را کمیت و کیفیت برنامه‌ها، کمیت و کیفیت مخاطبان و نوآوری و خلاقیت در اجراء و نیز تأثیرگذاری اجتماعی و فرهنگی معرفی کرد.

Visits: 2