تعاونی کهگیلویه و بویراحمد جزء تعاونی های برتر کشور
تعاونی کهگیلویه و بویراحمد جزء تعاونی های برتر کشور
تعاونی ۵۲۷ صنعتی و معدنی دنا در کهگیلویه و بویراحمد جزء تعاونی های برتر کشور معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون این استان گفت: تعاونی ۵۲۷ صنعتی و معدنی دنا ۹۰ میلیارد ریال از این بانک برای طرح توسعه ای تسهیلات دریافت کرده است.


سید مهدی میراب باشی افزود: به مناسبت هفته تعاون و در مراسمی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تهران از آقای بهادر تقوی مسئول این تعاونی با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.
وی ادامه داد: این تعاونی در زمینه تولید مواد تصفیه آب و فاضلاب وتولید سازه های پیچ ومهره فعالیت دارد.


مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان از راه اندازی شرکت سولفات آلومینیوم و سولفات آهن با مشارکت این بانک در آینده نزدیک خبرداد و گفت: با بهره برداری از این دو طرح برای ۴۸ نفر در شهرستان چرام شغل ایجاد می شود.


معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد هم قرار گرفتن تعاونی شهرستان چرام، از کم برخوردارترین نقطه کشور،  در میان تعاونی‌های برتر کشور را موجب افتخاری برای استان عنوان کرد.
صمیمی دوست با قدردانی از تلاش های بانک توسعه تعاون در حمایت از تولیدکنندگان و عوامل واحد تولیدی صنعتی سولفات چرام گفت: این تعاونی با دریافت تسهیلات از سوی بانک توسعه تعاون محصولی تولید کرده که در کشور برند و نمونه است.


وی ادامه داد: خوشبختانه میزان اشتغال ایجاد شده استان از مرز ۱۷ هزار و ۱۷۴ نفر گذشت و برای ۲۱ هزار و ۸۵۲ شغل ایجاد شد که افتخار بزرگی برای استان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

Visits: 4