بیست و نه بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری
بیست و نه بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری
حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری به مناسبت ایام نوروز در بیست و نه بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شباویز، حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری به مناسبت ایام نوروز در بیست و نه بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

حجت‌الاسلام قاسم مومنی شاد گفت: سیزده غرفه مشاوره، پرسش و پاسخ به مسائل شرعی و اعتقادی، کودک و نوجوان،چند رسانه ای در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری در بقاع متبرکه شاخص مجری طرح برپا خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح نوروزی آرامش بهاری در سه سطح مختلف در بقاع متبرکه استان برگزار می شود که بر اساس این سطح بندی سه بقعه متبرکه شاخص استان در سطح یک ، ده بقعه متبرکه سطح دو و شانزده بقعه متبرکه در سطح سه میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری هستند.

حجت الاسلام قاسم مومنی شاد معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام آمادگی بقاع متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برای میزبانی از زائران در طرح نوروزی آرامش بهاری افزود: غرفه مشاوره رشد جمعیت و فرزند آوری به عنوان یه برنامه ویژه در این ایام برگزار خواهد شد.

⬅️بقعه متبرکه امامزاده بی بی حکیمه سلام الله علیها میزبان طرح نوروزی آرامش بهاری

⬅️پیام تبریک حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت جواد الائمه(علیه السلام)

Visits: 120