برگزاری نشست تخصصی وقف و رسانه در یاسوج
برگزاری نشست تخصصی وقف و رسانه در یاسوج

نشست تخصصی وقف و رسانه به مناسبت دهه وقف در آخرین روز از دهه وقف در یاسوج برگزار گردید.

رامین چرومی روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشست تخصصی وقف و رسانه به مناسبت دهه وقف در آخرین روز از دهه وقف با حضور جمعی از اصحاب رسانه و قلم استان و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار گردید.

رامین چرومی گفت در این نشست تخصصی جمعی از اصحاب رسانه و قلم استان به بیان دیدگاه و راهکارهای پیشنهادی خود برای ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف در استان پرداخته و نواقصات موجود مطرح و برای آینده راهکارهایی ارائه گردید.

چرومی گفت : حجت الاسلام سید نورالله جنتی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان این نشست تخصصی با تشریح فعالیت های صورت گرفته در زمینه وقف از فعالیت های اصحاب رسانه و قلم استان در زمینه وقف و بقاع متبرکه استان تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

چرومی افزود :زنگ وقف، برگزاری همایش استانی یاوران وقف، برپایی نمایشگاه وقف، برگزاری نشست های تخصصی، غبارروبی گلزار شهدای بقاع متبرکه و برپایی میز خدمت با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در نماز جمعه شهر یاسوج از جمله برنامه های این اداره کل در دهه وقف امسال بود.

Visits: 3