برگزاری نشست تخصصی وقف با عنوان وقف و نخبگان
برگزاری نشست تخصصی وقف با عنوان وقف و نخبگان
حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشست تخصصی وقف با عنوان وقف و نخبگان با حضور جمعی از نخبگان استان در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و مقررات گردید در سال آینده اینگونه نشست به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری شباویز ،حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نشست تخصصی وقف با عنوان وقف و نخبگان با حضور جمعی از نخبگان استان در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و مقررات گردید در سال آینده اینگونه نشست به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجتماع نخبگانی در محوریت بقاع متبرکه در سطح استان تشکیل خواهد شد و در زمینه بقاع متبرکه ، موقوفات و قرآن کریم فعالیت خواهد داشت.

نصیرالاسلامی با تاکید بر اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه با موقوفاتی که در اختیار دارد، ظرفیت‌ها و کارکردهای متعددی برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد داشت، افزود: با استفاده از این ظرفیت‌ها، می‌توانیم به موقوف علیهم و جامعه خدمت‌رسانی کنیم .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مزیت سازمان اوقاف و امور خیریه نسبت به نهادها و دستگاه‌های دیگر، این است که آنها اعتباری را می‌گیرند تا کاری را انجام دهند اما ما برخلاف آنها نه‌تنها اعتباری نمی‌گیریم، بلکه از ظرفیت نهاد «وقف» برای خدمت‌رسانی به جامعه استفاده می‌کنیم.

دکتر اکوانی رئیس بنیاد نخبگان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بنیاد در قالب طرح ها و جشنواره های مختلف برنامه های مدون در حال اجرا داشته و در زمینه موقوفات ، بقاع متبرکه و قرآن کریم آماده همکاری های مشترک با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

Visits: 0